AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Personlig har jeg liten penis. Skulle sikkert ønske jeg hadde stor, men det kortet fikk jeg aldri utdelt. Min er liten og forblir liten, jeg har godtatt det ER PENIS viktig for dere kvinner? Leser så mye søppelprat rundt penis her fortiden... (Er ikke viktig for meg om kvinner har pupper feks) Anonymkode: a1d8e...be0
Fjaselina Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Absolutt ein fordel med ein penis. Størrelse mindre viktig;) 20
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har liten penis jeg også og mitt inntrykk er at kvinner misliker det selv om de sier noe annet her på KG. Tror jeg aldri har fått god respons når jeg sender bilder av penisen min på snapchat.Anonymkode: 4c4d3...19f 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Selvfølgelig liker dem den større.. Ikke la deg lure av de få som prøver å få deg til å tro at det ikke er viktig Anonymkode: cf6af...7e3 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig liker dem den større.. Ikke la deg lure av de få som prøver å få deg til å tro at det ikke er viktig Anonymkode: cf6af...7e3 Skjønner virkelig ikke hvorfor det skal bety så mye! ER VEL ANDRE TING SOM ER VIKTIGERE FOR KVINNER ENN OM FYREN HAR STOR PENIS?! Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har liten penis jeg også og mitt inntrykk er at kvinner misliker det selv om de sier noe annet her på KG. Tror jeg aldri har fått god respons når jeg sender bilder av penisen min på snapchat. Anonymkode: 4c4d3...19f Kanskje fordi du sender bilder det?;) - ts Anonymkode: a1d8e...be0 15
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Hvorfor skal vi gidde å svare? Mange menn her mener jo at de vet det bedre enn oss og at vi lyver hvis vi ikke svarer det de tror vi mener innerst inne. Anonymkode: 013b2...3ba 13
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje fordi du sender bilder det?;) - ts Anonymkode: a1d8e...be0 Hva mener du? Penisbilder er jo svært populært, er egen tråd her på KG. Men når jeg sender bilder av penisen min på pm til kvinnene på KG så får jeg aldri positive svar. Da må det jo være størrelsen på penisen min som er problemet. Anonymkode: 4c4d3...19f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal vi gidde å svare? Mange menn her mener jo at de vet det bedre enn oss og at vi lyver hvis vi ikke svarer det de tror vi mener innerst inne. Anonymkode: 013b2...3ba Hæ? Jeg aner jo ikke hva du / dere tenker? Dette er ny tråd, la en annen tråd være en annen tråd. Svar på spørsmålet eller hold kjæft? Anonymkode: a1d8e...be0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Penisbilder er jo svært populært, er egen tråd her på KG. Men når jeg sender bilder av penisen min på pm til kvinnene på KG så får jeg aldri positive svar. Da må det jo være størrelsen på penisen min som er problemet. Anonymkode: 4c4d3...19f Skjønner jo at damene ikke orker å kommentere penisbilder fra forumbrukere harry å sende uansett. Ønsker svar fra damer i tråden helst. Anonymkode: a1d8e...be0 7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner jo at damene ikke orker å kommentere penisbilder fra forumbrukere harry å sende uansett. Ønsker svar fra damer i tråden helst. Anonymkode: a1d8e...be0 Damene vil bare si det du vil høre. Virkeligheten er annerledes kompis Anonymkode: cf6af...7e3 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #11 Skrevet 17. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Damene vil bare si det du vil høre. Virkeligheten er annerledes kompis Anonymkode: cf6af...7e3 Føler du sier dette kun for å provosere damene så dem skal hisse seg opp her.. Drit i det. Konklusjonen er vel at noen liker stor penis, andre liker små. Det blir vel konklusjonen uansett utfall.. -ts- Anonymkode: a1d8e...be0 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #12 Skrevet 17. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler du sier dette kun for å provosere damene så dem skal hisse seg opp her.. Drit i det. Konklusjonen er vel at noen liker stor penis, andre liker små. Det blir vel konklusjonen uansett utfall.. -ts- Anonymkode: a1d8e...be0 Nei. De fleste foretrekker nok en stor, med noen få unntak. Du kan jo sjekke dette her på youtube, hvor de spør random jenter hva de sier. Mange damer her benekter nok at det stemmer bare av den grunn at noen sier det sånn som det er. Anonymkode: cf6af...7e3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #13 Skrevet 17. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Jeg aner jo ikke hva du / dere tenker? Dette er ny tråd, la en annen tråd være en annen tråd. Svar på spørsmålet eller hold kjæft? Anonymkode: a1d8e...be0 Du ser jo allerede på de svarene du har fått her - menn som svarer på kvinners vegne. Og beskylder oss for å lyve om vi sier at størrelsen ikke spiller en stor rolle. Er du forresten ny på KG? https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=kvinneguiden+penis+site:forum.kvinneguiden.no Anonymkode: 013b2...3ba 7
Blackbird Skrevet 17. oktober 2016 #14 Skrevet 17. oktober 2016 Personlig foretrekker jeg en penis som passer til meg og siden jeg tydeligvis er litt vid nedentil, foretrekker jeg menn med litt kraftigere utstyr. Når det er sagt syns jeg menn med mindre utstyr ofte er bedre i senga på andre måter, men for MEG så blir det ikke det helt store når jeg knapt kan kjenne om han er inne eller ei. For en smal jente som er mindre enn meg nedentil er det nok helt motsatt, hun vil nok foretrekke en mann med mindre utstyr. Det finnes vel ikke en standard som gjelder for "kvinner flest"???? 10
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #15 Skrevet 17. oktober 2016 Den beste sexen jeg har hatt, var med en med liten penis, som attpå til kom altfor fort. Ingen av delene visste jeg da(var i tyveårene, men ikke veldig erfaren), men har skjønt etter adskillig mer erfaring senere. Allikevel, sexen med ham var de beste sexopplevelsene jeg har hatt. Det var ren kjemi. Det jeg imidlertid visste/skjønte både da og nå, var at mannen har alt å si, penisen veldig lite når det kommer til begjær og tiltrekning. Penisfiksering er så lite sexy, akkurat som menn som bare er opptatt av fitte (unnskyld uttrykket) og eventuelt pupper. Menn jeg vil ha, er de som elsker halsen min eller magen min eller låret eller i det hele tatt MEG og kroppen min, og når jeg føler det, lengter jeg etter penisen hans, uansett hvordan den er. Sånn er det. Hilsen kvinne, (45) Anonymkode: 09f7b...4e6 11
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #16 Skrevet 17. oktober 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler du sier dette kun for å provosere damene så dem skal hisse seg opp her.. Drit i det. Konklusjonen er vel at noen liker stor penis, andre liker små. Det blir vel konklusjonen uansett utfall.. -ts- Anonymkode: a1d8e...be0 Hvorfor spør du om du allerede har konklusjonen? Anonymkode: 4c4d3...19f 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #17 Skrevet 17. oktober 2016 Dere som sier dere har liten, hvor liten er den i cm? Anonymkode: 276d2...0ca 1
MCH09 Skrevet 17. oktober 2016 #18 Skrevet 17. oktober 2016 Dersom kjemien er der så er ikke størrelsen så nøye. Det er helheten av mannen som er viktig for meg, og da mer personlighet enn utseende. Ikke at utseendet ikke har noenting å si; jeg har jo mine preferanser. Men alt i alt så er det bare en brøkdel av hva jeg vektlegger. Jeg svarer ikke på meldinger som inneholder bilde av penis, med mindre det er en grunn til at han sender bildet (f.eks en spøk oss imellom eller liknende)
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #19 Skrevet 18. oktober 2016 At du spør kvinner om dette, sier jo sitt. Har du sett en kvinne i doggy før? En mer underdannig versjon av et menneske skal du lete lenge etter. Og kvinner tror synspunktet deres fortjener respekt? Så lenge du ikke voldtar, eller på noen måte begår overgrep mot en kvinne, ikke hør på en kvinne. Anonymkode: 3eb02...af9 2
Gococo Skrevet 18. oktober 2016 #20 Skrevet 18. oktober 2016 Ja, det har nok litt å si desverre og jeg tviler veldig på at det har så mye med størrelsen på vagina når det kommer til hva man foretrekker også... Jeg er ganske trang og har alltid likt å føle meg "fylt opp" men så har alle jeg har vært sammen med hatt vanlig eller vært godt utstyrt. Holdt på med en som hadde veldig liten penis og det gikk rett og slett ikke, det føltes rart å runke han også, siden den var så liten. Men uansett, folk er jo forskjellige. Sex er veldig viktig for meg i et forhold, men det er jo ikke det for alle? Du kan jo spørre deg selv: liker jeg best å ha sex med en kvinne som har trang, medium vid eller veldig vid mus? 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå