Gå til innhold

Symaskin

Lythande

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe meg en ny symaskin, men er usikker på merker og pris. Er det noen som kan anbefale en symaskin. Den skal hovedsaklig brukes til sying av klær.

På forhånd tusen takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tidligere spurt litt rundt på div hobbyforum der det er mange som syr mye, og det er ett merke som går igjen, Janome. Det er kvalitetsmaskiner med lang garanti, og er rimelig i pris. Den enkleste maskinen koster 1700-1800 kr, jeg kjøpe en som var hakket over, Janome JemGold2, 3000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg glemte å skrive var at det er vanskelig å anbefale deg den og den masiknmodellen, fordi du kan har andre behov enn meg, men jeg bestemte meg for Janome, og gikk til en Janome forhandler og la frem hvilke behov jeg har, og dama der anbefalte to ulike maskiner til meg, jeg kunne få prøve de hvis jeg ville.

Det følgte også med et sykurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår at slag for Pfaff. Maskinene fra Pfaff holder høy kvalitet, og er enkle i bruk. Selv har jeg en Pfaff hobby, altså en veldig enkel og billig utgave. Den dekker mitt behov og mer så det. Mener jeg ga 3500 eller noe sånt for dem. Mamma har en Pfaff til 18 000. Men så syr hun mye da. Både hun og jeg er kjempefornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har hørt at Janome er veldig bra. Etter en runde rundt hos alle symaskin-butikkene i Oslo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...