AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Når jeg og venninnene mine var 15-20 år så var vi som alle andre fjortiser de kuleste. Vi mente selv at vi hadde det kuleste livet, vi hadde de kuleste klærne og alle var bare misunnelige hvis vi ble sagt i mot. Uansett hva vi sa, og vi kunne si mye stygt om hverandre altså. Uansett hva det var så kunne folk fort bli avfeid med at dem bare var misunnelig. Etter mye kjeft i fra de som var KJEMPE GAMLE (over 30 år) så skjønte vi at dette ikke stemte, og de fleste av oss vet nå at de færreste er så misunnelige i utgangspunktet. I ettertid ser jeg jo det at vi kunne ikke fremmedord (hva tredjemann har trodd misunnelig har betydd vet jeg ikke, men det kan ikke ha betydd misunnelig i alle fall), og ordet ble brukt om det meste -selv i situasjoner der det ikke passet inn. Mener noen dette? Anonymkode: 3b933...8ec
Silfen Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Samme som på KåGe det, bitter og misunnelig blir brukt over en lav sko. Kun fordi man er uenig. Syns man ikke noen er pen? Vel, da er man selv gørrstygg, bitter og misunnelig. Jeeze.
GammelKaktus Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Dette var for innvikla tidlig på morgenen... 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Man er vel ikke fjortiss når man er mellom femten og tjue? Anonymkode: 94930...262
Silfen Skrevet 18. oktober 2016 #6 Skrevet 18. oktober 2016 Ts mener omtrent: de var fjortis og idioter. De ble satt på plass. Hun har innsett at alle andre ikke er misunnelige fordi de ikke er enig med ts og hennes kule gjeng. Ergo at folk misbruker ordet misunnelig. Enklere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå