Gå til innhold

Trenings tights som ikke blir gjennomsiktig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode erfaringer med trenings tightser, og som ikke blir gjennomsiktig bak når du bøyer deg :sjokkbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2XU, Kari Traa og Better Bodies :)

Hilsen Mann :)

Anonymkode: 72481...d4e

• Liker 1
Skrevet

Nike legend.

Anonymkode: c202c...021

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at 2XU er ganske gjennomsiktige. Det var sånn jeg la merke til dette merket i begynnelsen. Lurte på hvorfor disse gjennomsiktige tightsene plutselig var så populære! O_o Mulig de har blitt litt bedre. Har ikke tenkt over det nå nylig.

Bruker stort sett HM selv og de er fine. Uansett er det sikkert viktig å ikke ha for trang tights!

Anonymkode: 3081c...a74

• Liker 4
Skrevet

Omtrent samtlige jenter jeg har sett trene med 2XU har jeg sett undertøyet på. Altså på detaljnivå (f.eks. blå blondetruse). Det kommer sikkert an på modellen, men ja, de jeg har sett er veldig gjennomsiktige. 

• Liker 4
Skrevet

Støtter denne:  Nike legend. 

Anonymkode: 09d33...fc4

Skrevet
På 10/17/2016 den 23.15, drue skrev:

Omtrent samtlige jenter jeg har sett trene med 2XU har jeg sett undertøyet på. Altså på detaljnivå (f.eks. blå blondetruse). Det kommer sikkert an på modellen, men ja, de jeg har sett er veldig gjennomsiktige. 

Dette er min oppfattelse også, men jeg tror det ofte skyldes at den er for liten? Jeg også ser hver gang jeg er på trening jenter med 2XU som man ser hele trusa på når de bøyer seg ned. 

Anonymkode: 7eb40...bcc

Gjest Margit Spat
Skrevet

Alt som ikke er kompresjonstights, og ikke for smått. Mener ikke at man skal bruke tights som slenger rundt beina, men man trenger ikke velge str S hvis man vanligvis bruker L i klær, selv om man får på seg den minste pga tøyeligheten...

Skrevet

Jeg har faktisk god erfaring med de fra hm. 

Anonymkode: 03ea8...578

Skrevet

Nike Legende. Herlig stoff som ikke under noen omstendigheter er gjennomsiktig. Behagelige på og veldig holdbare. Jeg har flere og den ene er syv år og mye brukt. 

Når menn sier 2XU til deg, så er det kun for å få skimte din drøvel fra undersiden :P den viser alt!! Så når jenter bruker de uten truse, så er det ene og alene for å tirre gutta ;) 

Anonymkode: 224bd...354

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Tightsene fra stronger er kjempegode! Sklir ikke ned heller. Ble super imponert når venninna mi trente i rosa truse under en hvit tights uten at det syntes!

Skrevet

2xu funker ikke på meg, helt grusomt. De jeg har fra adidas er ikke gjennomsiktige :) Nike har også funka. Har faktisk en grå tights fra h&m også, høy i livet, myk og ikke gjennomsiktig i det hele tatt!

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Støtter majoriteten av svarene her. Jeg har 2XU og den er i alle fall gjennomsiktig, så ikke velg den. Nike er bedre.

Skrevet

Og om du ikke ønsker å bruke en halv månedslønn på en tights, stay-fit tights fra Jula. Funker gull.

Skrevet
På 17.10.2016 den 23.13, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at 2XU er ganske gjennomsiktige. Det var sånn jeg la merke til dette merket i begynnelsen. Lurte på hvorfor disse gjennomsiktige tightsene plutselig var så populære! O_o Mulig de har blitt litt bedre. Har ikke tenkt over det nå nylig.

Bruker stort sett HM selv og de er fine. Uansett er det sikkert viktig å ikke ha for trang tights!

Samme her! 😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...