AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Etter 4 måneder med noe som kan kalles depping, merker jeg at jeg begynner å kjenne på sinnet mitt igjen. Jeg gikk på date med ei jente som alle sa var så bra, men etterhvert viste det seg at denne personen her er den mest onde og jævlige jeg noen gang har møtt. Hun har bygget opp en pill råtten og falsk fasade, og til tross for magefølelsen min, lot jeg meg trekke inn i det. Det jeg lurer på er om noen andre her har følt på et raseri etter en slik periode? Vanligvis er jeg veldig kalkulert og jordnær, men akkurat nå har jeg mest lyst til å knuse alt rundt meg. Det kommer igjennom såpass mange rasjonelle tanker at jeg skjønner at det ikke er lurt, og har tenkt til å få ut energien ved å ta en treningsøkt, men er det noen som har ideer på hvordan man demper disse følelsene. Jeg tror jeg kan klare å bygge opp et skikkelig hat mot denne jenta, men det jeg vil er egentlig bare å gi faen. Anonymkode: d7c5b...eb1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Hva har hun gjort? Ikke gå i hat/sinne-fella. Kort vei til kjærlighet fra hat/sinne, trust me Anonymkode: 5503f...726
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter 4 måneder med noe som kan kalles depping, merker jeg at jeg begynner å kjenne på sinnet mitt igjen. Jeg gikk på date med ei jente som alle sa var så bra, men etterhvert viste det seg at denne personen her er den mest onde og jævlige jeg noen gang har møtt. Hun har bygget opp en pill råtten og falsk fasade, og til tross for magefølelsen min, lot jeg meg trekke inn i det. Anonymkode: d7c5b...eb1 Dette er typisk kvinner. Fasaden er nemlig alt de har. Bak den kan man finne en nydelig kvinne, hvis man er heldig. Menn vektlegger imidlertid generelt fasaden, så det er alt de bygger. Når du kommer i 30-årene, som meg, så innser du at kvinner trengte ikke bygge karakter i 20-årene. De trodde fasaden var alt som betydde noe. For slik er det for de fleste menn. Uansett har du ikke gjort noe feil, du har lært noe. Anonymkode: cf9cf...628 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Lurer også på hva hun har gjort her ts. Var hun illojal mot deg? Eller fremstod hun som en totalt annen? Jeg kjenner også på et hat mot en mann jeg så, pga svik. Tenker ofte på hva jeg kan gjøre for å gi han det siste stikk... Anonymkode: be62e...23d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Fikk du kanskje passet ditt påskrevet ts? Anonymkode: c0483...e2d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fikk du kanskje passet ditt påskrevet ts? Anonymkode: c0483...e2d Hva mener du? Anonymkode: be62e...23d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Anonymkode: be62e...23d Siden du hater denne personen men ikke kan sette fingeren på hva hun har gjort? Anonymkode: c0483...e2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå