AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Hei Min eks som jeg var sammen med i 5 år har en rekke kompiser som flørter til meg. Altså; er dette normalt? Det er nå 3 år siden det ble slutt, og han ene har jeg ligget med og rota med ganske mye (hemmelig), to har lagt meg til på snapchat for å så sende masse snaps. Så har vi alle disse som sender meg superlike på tinder. De som er altfor på når jeg møter de ute på byen. Jeg tar det egentlig som et kompliment for da betyr det jo at de syns jeg var ei flott jente? (vi var mye sammen med venna hans så de kjenner meg ganske godt). Fenomenet fascinerer meg; for de er jo venna hans og bør vel være lojale mot han? (det er jo friendcode nr 2) Har noen tanker eller erfaring med dette? Jeg er 24år om det har noe å si. Anonymkode: 90e0f...a8b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Hva er friendkode nr 1? Anonymkode: 7da52...156 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er friendkode nr 1? Anonymkode: 7da52...156 Ikke ligge/flørte/pule med kjæresten vel Anonymkode: 90e0f...a8b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Woooow akkurat det samme har skjedd meg! Jeg er også 24 år, var sammen med kjæresten min i 5 år og det er to år siden det ble slutt. Og vennene hans flørter! Skjønner ikke noe av det! Anonymkode: 4a37f...e29
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har lagt merke til det samme i visse guttegjenger (og jeg er 30 så guttegjengene jeg snakker om her er i alderen 30-37). De sender deg meldinger på face, snapper osv. Hva skjedde med "bro's over hoe's".. ? For noen idioter. Anonymkode: 1abe1...d74 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Kanksje han er over deg og ikke bryr seg om at kompisene prøver seg. Anonymkode: 07e9b...cb5
mjauritz Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Fordi de er drittsekker. Var det du som dumpet han? Isåfall vil de nok bare få noe som han ikke har, altså siden du dumpet han så blir automatisk kompisen kjekkere/kulere/større penis fordi du roter deg borti dem. Ha litt respekt for eksen din og hold deg unna.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Det går vel rykter om hvordam du er i senga. Altså du snakkes om. Kanskje inntrykket er at du er lett på tråden. Så alle som vil ha seg noe prøver seg. Ville ikke sett på det som positivt. Er ikke freit ment men har hørt mye liknende fra kompiser. Anonymkode: 2a01b...0c0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går vel rykter om hvordam du er i senga. Altså du snakkes om. Kanskje inntrykket er at du er lett på tråden. Så alle som vil ha seg noe prøver seg. Ville ikke sett på det som positivt. Er ikke freit ment men har hørt mye liknende fra kompiser. Anonymkode: 2a01b...0c0 Skjerp deg. Jeg skrev tidligere i tråden og jeg hadde ikke engang hatt sex med en fyr jeg datet, samtidig som "kompisene" hans lurte på om jeg ville ta "et glass vin" i hytt og pine. Å drive med slutshaming kan du gjøre et annet sted. Anonymkode: 1abe1...d74
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjerp deg. Jeg skrev tidligere i tråden og jeg hadde ikke engang hatt sex med en fyr jeg datet, samtidig som "kompisene" hans lurte på om jeg ville ta "et glass vin" i hytt og pine. Å drive med slutshaming kan du gjøre et annet sted. Anonymkode: 1abe1...d74 Hvorfor tror du kommentaren var til deg, du er jo ikke TS. Anonymkode: 891a7...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #11 Skrevet 17. oktober 2016 Det betyr sannsynligvis ikke så mye for eksen din. Dere var tenåringer da dere var sammen, men nå er dere voksne. Og han har sannsynligvis skrytt av at du er god i sengen. Så det er jo positivt, på en måte. Anonymkode: 74d34...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #12 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg flørta også med eksen til kompisen. Det var imidlertid kun for å avsløre hva slags tøs hun var. Anonymkode: 12baf...699
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #13 Skrevet 18. oktober 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg flørta også med eksen til kompisen. Det var imidlertid kun for å avsløre hva slags tøs hun var. Anonymkode: 12baf...699 Også "tøs" da...lever vi på 1500-tallet? Anonymkode: 09f0b...bc4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå