AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Når man er singel. Gjøre dere det også? Jeg liker å gjøre det men veit ikke helt hvorfor. Er det oppmerksomhet? Håp? Anonymkode: 7add0...090
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Det er nå 5 år siden det ble slutt mellom meg og eksen, vi var samboere i 4 år. Vi flørter masse når vi møtes, vi treffes også regelmessig for å ha sex😊 Er vi på samme fest og det ikke er noen andre der jeg kunne tenkt meg så faller jeg alltid tilbake på eksen. Og omvendt også. Vi begge er veldig over hverandre og vi ser nesten ikke på hverandre som ekser mer. Men hvorfor skal vi slutte å ha sex og flørte med hverandre når det går så bra? Og vi kjenner jo hverandre så godt at vi kan prate om alt, og vi har super sex sammen 😉 Anbefaler det selvsagt ikke om det fortsatt er følelser i bilder såklart. Anonymkode: 2cd40...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Interessant løsning dere har. Men det forutsetter jo at dere begge fortsetter å være single? Og dere vil ikke prøve på nytt? Anonymkode: 7add0...090
EvaLena Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 En eks er en eks og aldri i verden om jeg ville flørtet med de. 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nå 5 år siden det ble slutt mellom meg og eksen, vi var samboere i 4 år. Vi flørter masse når vi møtes, vi treffes også regelmessig for å ha sex😊 Er vi på samme fest og det ikke er noen andre der jeg kunne tenkt meg så faller jeg alltid tilbake på eksen. Og omvendt også. Vi begge er veldig over hverandre og vi ser nesten ikke på hverandre som ekser mer. Men hvorfor skal vi slutte å ha sex og flørte med hverandre når det går så bra? Og vi kjenner jo hverandre så godt at vi kan prate om alt, og vi har super sex sammen 😉 Anbefaler det selvsagt ikke om det fortsatt er følelser i bilder såklart. Anonymkode: 2cd40...2bb Syns dette høres ut som oppskrift på å aldri komme videre I livet jeg. "Ingen "vil jo ved første sekund kjenne deg like godt som eksen og effektiv måte å sørge for å aldri være åpen for å finne en ny. Nei, selv går jeg videre I livet og møter nye fantastiske menn. Hadde følt jeg var stuck I fortiden om jeg alltid skulle ende opp med eks..... Anonymkode: b3556...b9e 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #6 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har en flørtete tone med både venner og elsker, jeg elsker å ha venner og folk misforstår lett når jeg bare er hyggelig. Anonymkode: d42fa...a90
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #7 Skrevet 18. oktober 2016 21 minutter siden, EvaLena skrev: En eks er en eks og aldri i verden om jeg ville flørtet med de. Samme her. Det er en grunn til at en eks er en eks. Å være over en eks er, for meg, å ikke føle noen trang, noen lyst, noe ønske om å kontakte eksen igjen. Føler du et savn etter eksen, føler du at "ting var bedre med eksen", så er du ikke over eksen. En eks er en eks av en grunn. Anonymkode: da223...d1e 1
Finngirl Skrevet 18. oktober 2016 #8 Skrevet 18. oktober 2016 Nei, ekser er ekser av en grunn, så jeg flørter ikke med dem. Om jeg må ha noe kontakt (har felles venner med én, hender vi støter på hverandre) opptrer jeg omtrent som jeg ville gjort med en klient på jobben, høflig, profesjonell, vevblig, men lite personlig sier ikke at det er fasiten, men det er slik det må være for meg. Vil ikke leve i fortiden.
Gjest 82girl Skrevet 18. oktober 2016 #9 Skrevet 18. oktober 2016 nei jeg klarer rett og slett ikke å flørte med eksene mine, selv om han ene flørter med meg
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #10 Skrevet 18. oktober 2016 Det er ikke det at vi sitter fast, jeg har hatt andre kjærester i mellomtiden, og det har han også. Men vi klarer fint å bare holde oss til sex.. Vi er såklart glade i hverandre enda, men ikke på det viset 😊 Det gjør ikke meg noe om han har andre, og heller ikke omvendt. Kanskje i begynnelsen var det litt sjalusi fra begge sider. Men det har gitt seg nå, og vi har det fint slik vi har det.😊 Anonymkode: 2cd40...2bb
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #11 Skrevet 18. oktober 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke det at vi sitter fast, jeg har hatt andre kjærester i mellomtiden, og det har han også. Men vi klarer fint å bare holde oss til sex.. Vi er såklart glade i hverandre enda, men ikke på det viset 😊 Det gjør ikke meg noe om han har andre, og heller ikke omvendt. Kanskje i begynnelsen var det litt sjalusi fra begge sider. Men det har gitt seg nå, og vi har det fint slik vi har det.😊 Anonymkode: 2cd40...2bb Inntil han treffer drømmedama og må bryte kontakten tvert med deg. DA vil du kjenne det, believe me! Synes dere ødelegger forholdet dere hadde med å holde på sånn. Anonymkode: e40ca...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #12 Skrevet 18. oktober 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inntil han treffer drømmedama og må bryte kontakten tvert med deg. DA vil du kjenne det, believe me! Synes dere ødelegger forholdet dere hadde med å holde på sånn. Anonymkode: e40ca...3b8 Som sagt, så har vi hatt andre kjærester. Han var i et forhold i 1 år, jeg har vært i forhold. Men vi var gode venner allikevel. Mulig han må bryte kontakten, men det som er er at vi bor på en veeeldig liten plass, så mine venner er hans venner og omvendt. Så vi kan liksom ikke unngå å møtes. Vi hadde ikke kontakt de første årene, annet enn da vi møttes på fest o.l. Vi hadde et fint forhold.. Nå kan han snakke med meg om det er noe han tenker på ang damer og slikt og jeg kan snakke med han. Uansett hva det er så kan vi snakke sammen.. For så gode venner er vi 😊 Anonymkode: 2cd40...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå