AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Del Skrevet 17. oktober 2016 Er forelsket i en gift mann. Kun på avstand.. aldri tort å si noe eller gjøre noe. Til tross for noen små drypp fra han til meg. "skjemmes " over å føle sånn for en opptatt mann Etter 3 år betror jeg meg til ei god venninne. Måtte bare fortelle det til noen. Joda, hun har møtt igjen en gammel gift flamme, som hun driver å dater bak hans kones rygg. De har sex overalt der de møtes. Alt fra utedo til bilen (å jeg som trodde jeg var uskikkelig, for å tenke på en gift mann) Så møter jeg den andre gode venninnen min som er i fyr og flamme. Hun har møtt en gift mann som tok henne med storm. Knullet henne gul og blå. I flere timer. Da først tørte jeg å si at jeg liker en gift mann. Men kun på avstand... Vet ikke helt hva jeg vil med dette. Men har kommet frem til at jeg er ikke den uskikkeligste i venneflokken i alle fall. Det er ikke ulovlig å beundre på avstand. Utroskap må være mer utbrett en jeg trodde. Anonymkode: faeb1...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Del Skrevet 17. oktober 2016 Kanskje det er samme mann for alle dere tre Anonymkode: c9523...19d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Del Skrevet 17. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er samme mann for alle dere tre Anonymkode: c9523...19d Ts: Nei det er det ikke. Anonymkode: faeb1...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 17. oktober 2016 #4 Del Skrevet 17. oktober 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er forelsket i en gift mann. Kun på avstand.. aldri tort å si noe eller gjøre noe. Til tross for noen små drypp fra han til meg. "skjemmes " over å føle sånn for en opptatt mann Etter 3 år betror jeg meg til ei god venninne. Måtte bare fortelle det til noen. Joda, hun har møtt igjen en gammel gift flamme, som hun driver å dater bak hans kones rygg. De har sex overalt der de møtes. Alt fra utedo til bilen (å jeg som trodde jeg var uskikkelig, for å tenke på en gift mann) Så møter jeg den andre gode venninnen min som er i fyr og flamme. Hun har møtt en gift mann som tok henne med storm. Knullet henne gul og blå. I flere timer. Da først tørte jeg å si at jeg liker en gift mann. Men kun på avstand... Vet ikke helt hva jeg vil med dette. Men har kommet frem til at jeg er ikke den uskikkeligste i venneflokken i alle fall. Det er ikke ulovlig å beundre på avstand. Utroskap må være mer utbrett en jeg trodde. Anonymkode: faeb1...1d4 Nei, det er ikke ulovlig - det er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginavn Skrevet 17. oktober 2016 #5 Del Skrevet 17. oktober 2016 For noen menn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 17. oktober 2016 #6 Del Skrevet 17. oktober 2016 Utroskap er mer vanlig enn vi liker å tro. Både menn og kvinner i samliv er det, men ofte avhengig av at det ikke kan oppdages. Derfor er menn og kvinner som reiser mye i jobben sin oftere utro enn de som har en 8-16 jobb. Det skal likevel mye til for at en gift skal forlate sitt trygge, spesielt om de har barn. Derfor all grunn til å advare deg. Faren er stor for at du er den som står igjen alene, med hjertesorg. Om jeg var deg, ville jeg unngått kontakt med ham du er betatt i. Nå gjelder det å beskytte seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 19. oktober 2016 #7 Del Skrevet 19. oktober 2016 trist lesing 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #8 Del Skrevet 20. oktober 2016 Det er veldig vanlig at damer går etter gifte menn. Dere vil ha menn som allerede har vist seg å være populære blant damer Anonymkode: c0082...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #9 Del Skrevet 20. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig vanlig at damer går etter gifte menn. Dere vil ha menn som allerede har vist seg å være populære blant damer Anonymkode: c0082...ebc Ja tragisk at disse damene ikke klarer å se at gifte menn er off limit, samme hvor forelsket man er, eller hva mennene gjør. Damer også burde kunne styre biologien sin - alt er ikke menns skyld! Word Anonymkode: 8d1bd...86e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 20. oktober 2016 #10 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg skjønner at man kan være forelsket i, betatt av en mann eller kvinne, gift eller ei. Men det jeg ikke skjønner er at en fortsatt kan føle slikt når det viser seg at denne mannen eller kvinnen er en slu sviktende jævel som velger å gå bak ryggen på sin partner. Og i hvertfall ikke om personen også har barn. Verdens vakreste person ville blitt stygg i mine øyne med en slik adferd og slike usle verdier. Ville ikke pissa på dem om de så sto i brann! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2016 #11 Del Skrevet 20. oktober 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig vanlig at damer går etter gifte menn. Dere vil ha menn som allerede har vist seg å være populære blant damer Anonymkode: c0082...ebc Korrekt, men få damer som reflekterer over dette. Damer er rett og slett mer overfladiske enn menn. Anonymkode: 1a8c3...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå