Gå til innhold

Vi som er evig single og alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Håper at denne tråden kan være en liten "hva vi som er evig single og alene" gjør "galt" oversikt. Mens mange hopper fra forhold til forhold, er det noen av oss som har evnen og kompetansen som trengs for å være evig singel. Her mine metoder

• Unngå øyekontakt fordi du ikke tørr å smile til folk
  • Slett alle datingapper, og hvis du har tinder feks bare sveip til venstre
  • Drikk deg så full at du ikke husker å se etter menn når du først er ute på byen før du plutselig ender opp i senga di naken med en kebab på magen
  • Tøff deg for mye og vær litt for handy. Dvs selvstendig
  • Vær smart og ha høy utdannelse
  • Ha en jobb med høy stilling
  • Ha nøytrale bilder på sosiale medier. Ingen sexy bilder i det hele tatt!

Hva er dine metoder for å holde deg singel?

Hilsen jente 25 som lever alene.

Anonymkode: 2de26...c9e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest canacas
Skrevet

25 år og evig singel? :laugh: Dette var depressivt syns jeg. Blir ikke med i klubben din, men kos deg :)

Skrevet

Det er ikke meningen å spore av fra tråden din, men jeg bare lurer på hvorfor du har valgt å leve alene? Det er ikke for å være stygg jeg spør, jeg bare undrer. 

Skrevet

Artig tråd!

Her er lista mi 😄

- Legger bare ut bilder på Facebook, Insta, og datingapper som får meg til å fremstå som en douche.

- Være så innesluttet jeg bare kan i alle sosiale settinger

- Bruke altfor mye tid på trening

- Ikke ha noen utdannelse

- Jobbe skift slik at jeg aldri har tid til å date 

Skrevet
2 minutter siden, Dark Angelina skrev:

Det er ikke meningen å spore av fra tråden din, men jeg bare lurer på hvorfor du har valgt å leve alene? Det er ikke for å være stygg jeg spør, jeg bare undrer. 

Jeg er alene fordi jeg orker ikke lete, jeg orker ikke engasjere meg i å "jakte" på menn, og jeg orker ikke piss (syns dating er noe tull hvor man som regel ikke passer sammen). I min drømmeverden skulle det vært mulig å bygge menn og bestille de slik som i en nettbutikk. Men det skjer ikke. I mellomtiden; 4everalone

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er alene fordi jeg orker ikke lete, jeg orker ikke engasjere meg i å "jakte" på menn, og jeg orker ikke piss (syns dating er noe tull hvor man som regel ikke passer sammen). I min drømmeverden skulle det vært mulig å bygge menn og bestille de slik som i en nettbutikk. Men det skjer ikke. I mellomtiden; 4everalone

Men avviser du menn som tar kontakt? Eller gir du dem en sjangse? Kan forstå at du er lei av jakten, jeg har forsåvidt gitt opp det jeg også, og nyter heller livet og gjør det jeg har lyst til, så satser jeg på at det kanskje dukker opp en som tar meg med storm. 

Skrevet
1 minutt siden, Dark Angelina skrev:

Men avviser du menn som tar kontakt? Eller gir du dem en sjangse? Kan forstå at du er lei av jakten, jeg har forsåvidt gitt opp det jeg også, og nyter heller livet og gjør det jeg har lyst til, så satser jeg på at det kanskje dukker opp en som tar meg med storm. 

Jeg avviser de fleste ja. Men alle som kontakter meg er menn som jeg finner attraktive for fem flate øre. Altså; greit at jeg er singel og loner, men jeg tar ikke hva som helst bare for å ha "noen". Jeg har en evne til å tiltrekke meg menn jeg ikke finner potensielle på den fronten man kaller husbandmateriale. Jeg er typisk hyggelig mot de fleste ukjekke menn, og de tolker dette som at jeg flørter eller noe. Så jo; det skjer hele tiden at jeg blir approacha, men jeg takker pent nei. 

Nå høres jeg kanskje diva ut, og creds til de som tørr å flørte med meg, men jeg vet hva jeg vil ha i mitt neste forhold. Jeg vil ikke ta noe bare for å ikke være alene. Og alle de jeg har blitt kontakta med er type menn jeg ikke vil ha intimitet med. 

Skrevet

Det er enkelt. Jeg har master, leier hus og god inntekt. Jeg tar ikke initiativ, ikke sjekking eller ingen flørting. Skjer ikke en ting på kjærlighets-fronten. Slik har det vært siden jeg var 20 år. Og har ikke vært betatt siden jeg var 19 år.

• Liker 3
Gjest canacas
Skrevet
8 minutter siden, Cyrus skrev:

Artig tråd!

Her er lista mi 😄

- Legger bare ut bilder på Facebook, Insta, og datingapper som får meg til å fremstå som en douche.

- Være så innesluttet jeg bare kan i alle sosiale settinger

- Bruke altfor mye tid på trening

- Ikke ha noen utdannelse

- Jobbe skift slik at jeg aldri har tid til å date 

Hjelper ikke, alle vet du ikke er en douche ;) 

Skrevet
3 minutter siden, Lee Jones skrev:

Det er enkelt. Jeg har master, leier hus og god inntekt. Jeg tar ikke initiativ, ikke sjekking eller ingen flørting. Skjer ikke en ting på kjærlighets-fronten. Slik har det vært siden jeg var 20 år. Og har ikke vært betatt siden jeg var 19 år.

Er du meg eller? :fnise: (har master, eier leilighet, god inntekt og alt det andre er helt likt!)

Hilsen Ts

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

Hjelper ikke, alle vet du ikke er en douche ;) 

I virkeligheten eller på KG? 
Lett å fremstå som noe annet på nettet.

Jeg er evig singel da jeg er for snill, noe som tydeligvis kun appellerer til kvinner som allerede har barn.
Samtidig er jeg drittlei av å spille "spill" med kvinner. 

• Liker 1
Skrevet

- sjenert & sosial klønete

- null hobbier, inaktiv på fritiden

- oppførsel som bekrefter lav selvtillitt

- utseende som ikke kan redde det ovennevnte

Anonymkode: 84308...3eb

Skrevet

For sjenert til å ta kontakt med fremmede.

Liker bedre å sitte hjemme i helgene og game enn å dra på byen(+vennene mine har allerede kjæreste, så ingen å stikke ut med).

Trenger god tid for å bli trygg på folk.

Anonymkode: 0b390...cec

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg avviser de fleste ja. Men alle som kontakter meg er menn som jeg finner attraktive for fem flate øre. Altså; greit at jeg er singel og loner, men jeg tar ikke hva som helst bare for å ha "noen". Jeg har en evne til å tiltrekke meg menn jeg ikke finner potensielle på den fronten man kaller husbandmateriale. Jeg er typisk hyggelig mot de fleste ukjekke menn, og de tolker dette som at jeg flørter eller noe. Så jo; det skjer hele tiden at jeg blir approacha, men jeg takker pent nei. 

Nå høres jeg kanskje diva ut, og creds til de som tørr å flørte med meg, men jeg vet hva jeg vil ha i mitt neste forhold. Jeg vil ikke ta noe bare for å ikke være alene. Og alle de jeg har blitt kontakta med er type menn jeg ikke vil ha intimitet med. 

Hvis du går etter utseende er det ikke rart at du er singel..

Anonymkode: ee28d...b6d

Skrevet

Jeg har ikke noe attraktivt å by på, og er prinsippiell motstander av "fake it til you make it" siden jeg anser dette som ren svindel.

Anonymkode: 1b5fd...3bb

• Liker 2
Skrevet

Jeg holder meg singel ved å være meg selv :) jeg trener, har utdannelse, er flink i jobben, blir ansett som pen og "digg", men ikke som kjærestemateriale :) alle menn vil ha sex og ikke noe mer fra meg. Det var mine tips. 

Mvh kvinne 29

Anonymkode: 063cd...bb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...