AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Vi har snakka litt om å lage heimelaga julegåver til kvarandre i år, og dette var før eg tenkte på kva søøren eg skal lage. Eg klara korkje sy, strikke og slike ting. Han er ein typisk mannemann som likar å mekke bil, fikse ting i huset... Eg tenkte eg skulle lage noko vaniljefudge då han er ein godtegris. Har nokon (spesielt menn) tips til kva eg kan lage til han? Anonymkode: f5da4...282
Gjest lipgloss Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Har ikke noe godt forslag til deg men jeg er sikker på hva en du finner på så kommer han til å sette stor pris på det. Det hørtes ut som en kjempegod ide, kjempekjekt å få noe som er selvlagt og som er lagt sjela i lykke til 😘 Endret 17. oktober 2016 av lipgloss
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #3 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg laget hjemmelaga gave til min mann ett år. Han bruker en sånn "pølsepute" i ryggen når han gamer, og den var begynt å bli så flat at den ikke hadde så god effekt lengre. Så jeg sydde et nytt trekk og fylte den med litt stiv stuffing, og så betalte jeg en venninne for å strikke et trekk som så ut som en cheez-doodels pose(han elsker doodels). Dessverre ble han så redd for den at den bare er til pynt, så kjøpte han heller en ny pølsepute Anonymkode: 27fb6...a40
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Hva med et tovet sitteunderlag? Veldig enkel å strikke. http://www.hekleogstrikkeoppskrifter.com/2008/03/09/tovet-sitteunderlag-i-ull-som-er-først-er-strikket/ Anonymkode: 606c1...228
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 Sexy kalender med bilder av deg. Anonymkode: 99254...d68
Nimorna Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg laget hjemmelaga gave til min mann ett år. Han bruker en sånn "pølsepute" i ryggen når han gamer, og den var begynt å bli så flat at den ikke hadde så god effekt lengre. Så jeg sydde et nytt trekk og fylte den med litt stiv stuffing, og så betalte jeg en venninne for å strikke et trekk som så ut som en cheez-doodels pose(han elsker doodels). Dessverre ble han så redd for den at den bare er til pynt, så kjøpte han heller en ny pølsepute Anonymkode: 27fb6...a40 Haha steike, det er vel noe av det beste jeg har lest på lenge Det ligger masse omtanke, arbeid og planlegging bak en slik gave. Du har en heldig mann, og det vet han nok selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå