AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Hei! Jeg har en brukerkonto på Facebook, som jeg ikke har oppgitt mitt ekte navn på men heller valgt en random navn, nå viser det seg at Facebook har valgt å utestenge meg eller midlertidig låst som den sier og eneste måten å kunne få den åpnet igjen er ved å sende inn ID der mann på profil samsvarer med navn på ID, men det gjør det jo ikke? Så hva kan jeg gjøre nå? Anonymkode: 331d8...f88
Den mystiske Skrevet 18. oktober 2016 #2 Skrevet 18. oktober 2016 Velger du å lyve om deg selv, så fortjener du konsekvensene. Det eneste du kan gjøre er å ha én ekte konto! Ingen liker løgnhalser.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #3 Skrevet 19. oktober 2016 På 18/10/2016 den 18.25, Den mystiske skrev: Velger du å lyve om deg selv, så fortjener du konsekvensene. Det eneste du kan gjøre er å ha én ekte konto! Ingen liker løgnhalser. Noen har faktisk gode grunner, da. Meg selv inkludert. Anonymkode: 91575...a9d 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Da lager du en ny konto. Anonymkode: d5d53...8c4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 På 2016-10-18 den 18.25, Den mystiske skrev: Velger du å lyve om deg selv, så fortjener du konsekvensene. Det eneste du kan gjøre er å ha én ekte konto! Ingen liker løgnhalser. Du, det er flere av oss som vil slippe personer fra fortiden. Anonymkode: 7d822...5c5
Den mystiske Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du, det er flere av oss som vil slippe personer fra fortiden. Anonymkode: 7d822...5c5 Akkurat det punktet forstår jeg. Allikevel, så er det mulig å tilpasse Facebook slik at du ikke kan søkes opp fra hvem som helst. Altså, ikke offentlig profil, men kan kun søkes opp gjennom venners venner. Samt, er et ikke flaut når noen spør om du er på Facebook, også må du si noe sånt som at du ikke har en ekte konto. Begynner jo å lure da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå