Mara Skrevet 2. august 2002 #21 Del Skrevet 2. august 2002 Å ha samlemani, kan være pyton for dem du bor sammen med , det har jeg fått erfart. Nå har jeg gått over til litt mindre ting som pilleesker/dåser, alle typer dukker, gamle mugger og selvfølgelig hundefigurer. Var så heldig nettopp å få en lekker gammel dukkevogn. Så...............er det noen som har noe de vil bli kvitt, har jeg ennå plass :-? Mulig vi kan bytte også, jeg har kanskje liggende ting andre samler på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. august 2002 #22 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg samler på luer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 3. august 2002 #23 Del Skrevet 3. august 2002 Amanda: Er det no` spes du mangler? Jeg har forskjellige luer jeg hadde tenkt å kaste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 3. august 2002 #24 Del Skrevet 3. august 2002 Mara: jeg samler på det meste... Kule, spesielle, rare... Kan kanskje fortesette på PM om du mente det seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mara Skrevet 3. august 2002 #25 Del Skrevet 3. august 2002 Ja selvfølgelig mener jeg det Du.........er bare innom en liten stund nå, men kommer tilbake litt senere. Vi har hageparty og må være litt tilstede jeg også. Er så hekta på data at jeg sniker meg bort en stund.. :blunke: Du kan jo sende PM til meg og jeg lover å svare. ABSOLUTT SERIØS !!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2002 #26 Del Skrevet 11. august 2002 Jeg samler på miniatyr-parfymeplasker. Har ca 20 stk i en settekasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 15. august 2002 #27 Del Skrevet 15. august 2002 Dukker i nasjonaldrakt fra rundt omkring i verden el. annen bekledning typisk for stedet. Dessuten har jeg begynt å samle på salt og pepper-bøsser. Min datter samler på parfyme (småflasker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 15. august 2002 #28 Del Skrevet 15. august 2002 ....og det hadde jeg helt glemt; samler også på småbilder fra steder jeg har besøkt som henger tett i tett på en vegg i entréen pluss all slags masker (dekorativt på stua) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 16. august 2002 #29 Del Skrevet 16. august 2002 ....hybelkaniner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 16. august 2002 #30 Del Skrevet 16. august 2002 På ingenting for tiden, faktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2002 #31 Del Skrevet 19. august 2002 Solbriller, kan det virke som.....ja, det ser faktisk sånn ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå