Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det å nærme seg desember, og jeg har derfor begynt så smått å tenke på kalender til mannen :) Gavene skal helst være ganske billige, med innslag av noen dyrere her og der. Ebay har jo så mye rart, så jeg tenkte kanskje at det kunne være et sted å lete. Jeg aner bare ikke etter hva! 

Han er i midten av 20-årene, student, og vi er begge ganske aktive! Han er glad i skog og mark, men setter også pris på bylivet med alt det innebærer. 

Flere enn meg som skal lage kalender til mannen, og har dere noen tips? :nissegutt:

Anonymkode: 723df...c43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min er ganske glad i snop, så i pakkekalenderen hans i fjor fikk han hen liten snopeting hver eneste dag. Åpnet den før han dro på jobb og koste seg med det i lunchen på jobb. Var ikke noen dyre greier pga vi hadde veldig dårlig råd på høsten/vinteren det året, så vi Ga hverandre kalendere på lavbudsjett. Hele kalenderen min til ham kostet ca 250 kr, og han var storfornøyd! ☺

Skrevet

Jeg laget pakkekalender til samboeren i fjor, men i år skal jeg lage en enkel en med lapper siden vi er studenter begge to. Vi har uansett alt vi trenger, så blir bare forbruksvarer i pakkene. Tenker å lage gavekort på at jeg skal ta oppvasken og lage middag. Kanskje slenge litt godteri og småting (lipsyl, såpe ol) i lamme noen av pakkene :biggrin:

Anbefaler virkelig å tråle gjennom ebay!  

Skrevet

Lagde julekalender med snop til samboeren min ett år, var veldig populært da han er over gjennomsnittet glad i godteri. 

Så kanskje en kalender med litt snop og for eksempel spinnere og slukere om han er glad i å fiske, kinobilletter, en ølflaske inn i mellom :) 

Skrevet

Øl, game of thrones t-skjorte (e-bay) billetter til star wars, julekaffe og snop :-)

Skrevet

jeg har halvparten av kalenderen med småting eller oppgaver og halvparten med kort og dikt i :)

Skrevet

Jeg lagde kalender til kjæresten min i fjord og tenkte gjøre det samme i år. I fjord var jeg student og hadde lite å rutte med, så kan dra frem noen av gavene jeg husker! Husker jeg fant masse enkelt og gøy på TGR og Søstrene Grene. 

- Kløpinne (søstrene Grene) 
- Adventslys 
- Vanter 
- Lerett og maling (han er glad i å måle og tegne) 
- Skojern 
- Sokker 
- Julestrømpe med innhold (på julaften) 
- Øl 
- Snus 
- Voks 
- Shampoo/Balsam 
- Deodorant 
- Drikkeflaske 

I de gavene som var litt små og kjedelige la jeg med små klippekort på tjenester jeg kunne gjøre for ham. Massasje, BJ, middag osv.  
I rundt 8-10 av gavene kjøpte jeg inn cellofanpapir og pakket inn favorittjulegodtet hans. Kjøpte en pakke med nidar sjokolademarsipan og la oppi en sånn pølse sammen med noe annet han likte f.eks. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...