AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Nå begynner det å nærme seg desember, og jeg har derfor begynt så smått å tenke på kalender til mannen Gavene skal helst være ganske billige, med innslag av noen dyrere her og der. Ebay har jo så mye rart, så jeg tenkte kanskje at det kunne være et sted å lete. Jeg aner bare ikke etter hva! Han er i midten av 20-årene, student, og vi er begge ganske aktive! Han er glad i skog og mark, men setter også pris på bylivet med alt det innebærer. Flere enn meg som skal lage kalender til mannen, og har dere noen tips? Anonymkode: 723df...c43
bergenser Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Samboeren min er ganske glad i snop, så i pakkekalenderen hans i fjor fikk han hen liten snopeting hver eneste dag. Åpnet den før han dro på jobb og koste seg med det i lunchen på jobb. Var ikke noen dyre greier pga vi hadde veldig dårlig råd på høsten/vinteren det året, så vi Ga hverandre kalendere på lavbudsjett. Hele kalenderen min til ham kostet ca 250 kr, og han var storfornøyd! ☺
Radon Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg laget pakkekalender til samboeren i fjor, men i år skal jeg lage en enkel en med lapper siden vi er studenter begge to. Vi har uansett alt vi trenger, så blir bare forbruksvarer i pakkene. Tenker å lage gavekort på at jeg skal ta oppvasken og lage middag. Kanskje slenge litt godteri og småting (lipsyl, såpe ol) i lamme noen av pakkene Anbefaler virkelig å tråle gjennom ebay!
SiljeVanilje-is Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Lagde julekalender med snop til samboeren min ett år, var veldig populært da han er over gjennomsnittet glad i godteri. Så kanskje en kalender med litt snop og for eksempel spinnere og slukere om han er glad i å fiske, kinobilletter, en ølflaske inn i mellom
KikiEco Skrevet 20. oktober 2016 #5 Skrevet 20. oktober 2016 Øl, game of thrones t-skjorte (e-bay) billetter til star wars, julekaffe og snop :-)
theSchrimp Skrevet 20. oktober 2016 #6 Skrevet 20. oktober 2016 jeg har halvparten av kalenderen med småting eller oppgaver og halvparten med kort og dikt i
bomullsdott Skrevet 20. oktober 2016 #7 Skrevet 20. oktober 2016 Jeg lagde kalender til kjæresten min i fjord og tenkte gjøre det samme i år. I fjord var jeg student og hadde lite å rutte med, så kan dra frem noen av gavene jeg husker! Husker jeg fant masse enkelt og gøy på TGR og Søstrene Grene. - Kløpinne (søstrene Grene) - Adventslys - Vanter - Lerett og maling (han er glad i å måle og tegne) - Skojern - Sokker - Julestrømpe med innhold (på julaften) - Øl - Snus - Voks - Shampoo/Balsam - Deodorant - Drikkeflaske I de gavene som var litt små og kjedelige la jeg med små klippekort på tjenester jeg kunne gjøre for ham. Massasje, BJ, middag osv. I rundt 8-10 av gavene kjøpte jeg inn cellofanpapir og pakket inn favorittjulegodtet hans. Kjøpte en pakke med nidar sjokolademarsipan og la oppi en sånn pølse sammen med noe annet han likte f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå