AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har vært sammen med en psyko som har ødelagt meg totale. Så Itiliegg til mange mange horible ting har han anmeldt meg og vet ikke for hva. Han mener at jeg er under lupen hos politiet osv han er super duper slu utspekulert. Ringer og sender uhyggelig meldinger. Nå ser jeg at advokaten hans har ringt meg. Svarer seff ikke. Hva tror dere det er. Er så redd for hva han kan finne på... og politiet blir ikke å gjøre noe. .. opplevd noe slikt? Anonymkode: a0130...c3e
Minlillesky Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 1. Ta vare på alle SMS! ALLE! 2. Prat med advokaten. Advokaten til min eks ringte en gang, bare for å prate. Ingenting skummelt. Bare ang det som skjedde. 3. Om du synes dette er ubehagelig gå til politiet, vis dem meldingene og fortemm dem hva som skjedde. Ikke sikkert de gjør noe, men da har de fått beskjed ihvertfall, og skjer det noe mer da s å er det ny runde til politiet og de har da informasjon fra tidligere møte som kan bli hentet frem. Har dere barn? Har du gjort noe galt? Om du ikke har gjort noe galt, har du ingenting å frykte heller.. 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Advokaten ringte og han ringte 2 min rett etter. Gikk deg når advokaten ringte deg? Ble du kvitt fyren? Stoler ikke på han Eladvokaten hans. Har ikke gjort noe. Men hva vet jeg hva hanplanlegger for meg 😡 Anonymkode: a0130...c3e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Takker for svar Anonymkode: a0130...c3e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med en psyko som har ødelagt meg totale. Så Itiliegg til mange mange horible ting har han anmeldt meg og vet ikke for hva. Han mener at jeg er under lupen hos politiet osv han er super duper slu utspekulert. Ringer og sender uhyggelig meldinger. Nå ser jeg at advokaten hans har ringt meg. Svarer seff ikke. Hva tror dere det er. Er så redd for hva han kan finne på... og politiet blir ikke å gjøre noe. .. opplevd noe slikt? Anonymkode: a0130...c3e Svar advokaten, og spør hva han vil. Si minst mulig og lytt. Ellers risikerer du at du får folk på døra. Ett eksempel er hovedstevnevitnet som må forkynne brev fra advokaten til deg, andre eksempler kan vi og spekulere i, men de ønsker å få deg i tale. Alternativt får du skaffe deg advokat så får advokatene snakke sammen. Er det en politisak, så er det politiet og ikke motpartens advokat som kontakter deg. Anonymkode: 4680a...6a6
Minlillesky Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Advokaten ringte og han ringte 2 min rett etter. Gikk deg når advokaten ringte deg? Ble du kvitt fyren? Stoler ikke på han Eladvokaten hans. Har ikke gjort noe. Men hva vet jeg hva hanplanlegger for meg 😡 Anonymkode: a0130...c3e Ta å svar advokaten hans. Han ønsker nok bare informasjon om hva som foregår. En ypperlig mulighet for deg å fortelle hva som har skjedd. Du kan også sende skriftlig brev, da kan ikke advokaten vri om ord. Med tanke på at du ikke stoler på advokaten hans.. Jeg har barn med eksen min. Han oppførste seg som en psykopat og det var noen runder hos politi og advokater. Han har skjerpet seg nå og vi samarbeider veldig godt sammen og omgås normalt Han ødela meg veldig under den perioden. Har tatt tid å bli meg selv igjen
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Før du sier no til advokaten hans så pass på at det virkelig er en advokat som ringer, og at det ikke bare er en kamerat som skal skremme deg. Anonymkode: 56827...c87
Gjest Supersol Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg hadde kun kommunisert skriftlig med advokaten som ringte deg pluss skaffet egen advokat.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 Å hyre en advokat vil koste så masse? Anonymkode: a0130...c3e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 Kontakt ditt lokale politi-kammer, og fremlegg din versjon av saken. Vis dem tekstmeldinger og e-post som du har mottatt fra din eks. Kanskje du kan kontakte Juss-Buss eller lignende organisasjoner? Anonymkode: 18583...0f5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #11 Skrevet 17. oktober 2016 Men er jeg plikta til å svare hans advokat? Takker så for svar! Anonymkode: a0130...c3e
stan Skrevet 19. oktober 2016 #12 Skrevet 19. oktober 2016 På 18.10.2016 den 0.16, AnonymBruker skrev: Men er jeg plikta til å svare hans advokat? Takker så for svar! Anonymkode: a0130...c3e Du er ikke pliktig, men det er fornuftig å snakke med advokaten. Hør hva det gjelder. Det gir et dårlig inntrykk, at du ikke ønsker å kommunisere. Men ikke gi mer info enn absolutt nødvendig, av generell art. Still heller spørsmål. Det er helt greit å svare at det ønsker du ikke å svare på. Er det slik at du er anmeldt, vil politiet kontakte deg. Oftest umiddelbart, gjerne mens personen som anmelder enda er hos dem. I en situasjon som du er i, er det viktig å ta i mot info så tidlig som mulig. Ta telefonen, åpne brev. Syns du det er for tøft, spør noen om de kan være kontaktperson for deg. Det trenger ikke være en advokat, men noen du kjenner og stoler på.
birma Skrevet 20. oktober 2016 #13 Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Som dem skriver: ta vare på alt, og ta opp samtalene også. Ringer advokaten, så ta telefonen og informer han om at du tar opp samtalen. Man har lov til å ta opp samtaler som man er delaktig i. Endret 20. oktober 2016 av birma
Gjest Supersol Skrevet 21. oktober 2016 #14 Skrevet 21. oktober 2016 På Tuesday, October 18, 2016 den 0.16, AnonymBruker skrev: Men er jeg plikta til å svare hans advokat? Takker så for svar! Anonymkode: a0130...c3e Kan jeg ikke tenke meg. Ta også opp telefonsamtaler som en bruker i tråden her anbefaler.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #15 Skrevet 21. oktober 2016 Han ringte kun en gang. Ikke mer enn den gangen. Så vet ikke hva dem vil med det. Og han som sagt ringte noen min etter. Anonymkode: a0130...c3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå