Gå til innhold

Gutter som snakker ned eget utstyr, egne evner i sengen osv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det med menn og snakke ned seg selv før sex? Ikke akkurat før sex, men når man flørter?

I begynnelsen har de masse selvtillit, og alt virker normalt, men når vi blir bedre kjent og det blir tydelig at vi kommer til å ha sex tuller de med at de har mikropenis, er dårlige i senga osv.

Virker som om de prøver å "advare" meg for at jeg ikke skal bli skuffet, ved å tulle med seg selv. Ikke ta seg selv høytidelig osv.

Min ekskjæreste gjorde dette i tiden rett før vi hadde sex første gang. Jeg trodde han skulle være god i senga ut i fra inntrykket jeg satt med fra før, men så begynte han å snakke seg ned. Si at han "ikke akkurat var stor", eller "det er der er meg", hvis vi så noen som skrev om å være dårlig i senga osv. Sexlivet vårt ble ikke spesielt bra, og han var ikke så stor, men om han egentlig var så mye dårligere enn gjennomsnittet eller mindre enn gjennomsnittet ville jeg ikke tenkt over, men gjorde det fordi han nevnte det selv. 

Ble flau når han tullet foran mine venninner, fordi det han sa var jo "sant".

Nå har jeg endelig truffet en ny fyr etter eksen min, som bare blir for sexen sin del, og for ikke lenge siden sendte jeg han i en morsom "dårlig sex"-vits/meme på facebook, som tydelig ikke var ment til han, men som var sånn vi kunne le av sammen, og han svarte "det der er meg". Det virket plutselig tydelig som om han skulle advare meg, sånn som eksen. Også vitset han om at han hadde micropenis.

Syntes det er så turn off at gutter skal snakke ned seg selv. Litt som jenter som snakker ned sitt eget utseende. Bedre å ba la det stå til, og håpe at jeg liker sexen? Det meste sitter jo i hodet, så sexen blir dårligere av at de snakker ned seg selv..

Spørsmålet mitt er om noen har lignende erfaringer? Har noen erfaringer med gutter som snakker ned seg selv, men egentlig tuller og det ikke er sant? Er redd for at jeg igjen skal ha sex med en fyr som hele tiden fokuserer på at han ikke er tilstrekkelig, slik at jeg må si han i mot. Blir pinlig hvis han har micropenis, og klager på det, også må jeg finne på noe hyggelig å si så han føler seg bedre. Hva skal man si? Kan ikke lyve og si den ikke er liten hvis den er tydelig kjempeliten for eksempel. 

Anonymkode: 97ce6...3cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De snakker seg selv ned så dama skal få lave forventninger sikker. Da blir dama heller positiv overrasket over at det ikke var så "ille" som han advarte om.

Anonymkode: b24af...5ca

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med menn og snakke ned seg selv før sex? Ikke akkurat før sex, men når man flørter?

I begynnelsen har de masse selvtillit, og alt virker normalt, men når vi blir bedre kjent og det blir tydelig at vi kommer til å ha sex tuller de med at de har mikropenis, er dårlige i senga osv.

Virker som om de prøver å "advare" meg for at jeg ikke skal bli skuffet, ved å tulle med seg selv. Ikke ta seg selv høytidelig osv.

Min ekskjæreste gjorde dette i tiden rett før vi hadde sex første gang. Jeg trodde han skulle være god i senga ut i fra inntrykket jeg satt med fra før, men så begynte han å snakke seg ned. Si at han "ikke akkurat var stor", eller "det er der er meg", hvis vi så noen som skrev om å være dårlig i senga osv. Sexlivet vårt ble ikke spesielt bra, og han var ikke så stor, men om han egentlig var så mye dårligere enn gjennomsnittet eller mindre enn gjennomsnittet ville jeg ikke tenkt over, men gjorde det fordi han nevnte det selv. 

Ble flau når han tullet foran mine venninner, fordi det han sa var jo "sant".

Nå har jeg endelig truffet en ny fyr etter eksen min, som bare blir for sexen sin del, og for ikke lenge siden sendte jeg han i en morsom "dårlig sex"-vits/meme på facebook, som tydelig ikke var ment til han, men som var sånn vi kunne le av sammen, og han svarte "det der er meg". Det virket plutselig tydelig som om han skulle advare meg, sånn som eksen. Også vitset han om at han hadde micropenis.

Syntes det er så turn off at gutter skal snakke ned seg selv. Litt som jenter som snakker ned sitt eget utseende. Bedre å ba la det stå til, og håpe at jeg liker sexen? Det meste sitter jo i hodet, så sexen blir dårligere av at de snakker ned seg selv..

Spørsmålet mitt er om noen har lignende erfaringer? Har noen erfaringer med gutter som snakker ned seg selv, men egentlig tuller og det ikke er sant? Er redd for at jeg igjen skal ha sex med en fyr som hele tiden fokuserer på at han ikke er tilstrekkelig, slik at jeg må si han i mot. Blir pinlig hvis han har micropenis, og klager på det, også må jeg finne på noe hyggelig å si så han føler seg bedre. Hva skal man si? Kan ikke lyve og si den ikke er liten hvis den er tydelig kjempeliten for eksempel. 

Anonymkode: 97ce6...3cb

Du kan jo si at den er veldig stiv og deilig? Finnes alltid noe positivt å nevne selv om den ikke er så stor. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De snakker seg selv ned så dama skal få lave forventninger sikker. Da blir dama heller positiv overrasket over at det ikke var så "ille" som han advarte om.

Anonymkode: b24af...5ca

Bedre å bare være nøytral spør du meg. Se hva som skjer. 

Anonymkode: 97bfe...e1e

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Veldig rart at du skal oppleve det samme to ganger på rad. Si rett ut at der er turn-off når han driver med slikt.

Anonymkode: b9ef2...d24

• Liker 3
Skrevet

Jeg har hatt sex med heh, 11, jenter i alt. Jeg er 26. Min er 15,5 cm lang (viktig å få med den ,5 cm). To av de jentene har fortalt meg at den var liten. Ikke som i tynn, den er heller tjukk, men som i liten. Den første prøvde å ri meg og fikk det ikke til for den datt ut hele tiden. Den andre var heller egoistisk og ga meg ikke mer enn en handjob. Aldri gjort eller sagt noe stygt til eller om de, men fått det slengt etter meg at min er liten. Jaok. Det setter jo noen spor, det gjør det jo. Selv om jeg også fått høre at den er passe stor, fin, og annet. Jeg vet at jeg ikke skal tenke på deg, men angsten for at noen reagerer negativt er der likevel.

Anonymkode: 8def7...9ea

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg ikke skal tenke på deg, men angsten for at noen reagerer negativt er der likevel.

*det

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med heh, 11, jenter i alt. Jeg er 26. Min er 15,5 cm lang (viktig å få med den ,5 cm). To av de jentene har fortalt meg at den var liten. Ikke som i tynn, den er heller tjukk, men som i liten. Den første prøvde å ri meg og fikk det ikke til for den datt ut hele tiden. Den andre var heller egoistisk og ga meg ikke mer enn en handjob. Aldri gjort eller sagt noe stygt til eller om de, men fått det slengt etter meg at min er liten. Jaok. Det setter jo noen spor, det gjør det jo. Selv om jeg også fått høre at den er passe stor, fin, og annet. Jeg vet at jeg ikke skal tenke på deg, men angsten for at noen reagerer negativt er der likevel.

To sier at den er liten, resten sier at den er passe stor etc. Resten hadde nok hatt mer glede av en større, selv om den er "passe" Er nok best å bare gi opp

Anonymkode: 7e2db...80b

• Liker 2
Skrevet

Dette er noe jeg også kan gjøre. Nå liker jeg å fleipe litt slik, men det har også en del andre utgangspunkt. Det kan være han er liten, klar over det, og vil vise han har selvironi og at dette er noe han fint kan snakke om. Det kan også være han gjerne vil sjekke reaksjonen din, evt gi deg en mulighet for å trekke deg. Mange menn er usikre på hva deres neste vil synes om det de kan tilby. Derfor spiller de ned sin egen rolle. Det skal to til for å ha god sex, og også to til for å ha dårlig sex. Hold heller fokus på det han er bra på.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

To sier at den er liten, resten sier at den er passe stor etc. Resten hadde nok hatt mer glede av en større, selv om den er "passe" Er nok best å bare gi opp

Hva faen feiler det deg? Gå hjem til moren din og be henne kjøpe de sosiale antennene du aldri fikk utdelt!

Skrevet
7 minutter siden, PopUp! skrev:

Hva faen feiler det deg? Gå hjem til moren din og be henne kjøpe de sosiale antennene du aldri fikk utdelt!

Så sinna. Hva feiler det meg?

Skrevet
6 minutter siden, Sphere skrev:

Dette er noe jeg også kan gjøre. Nå liker jeg å fleipe litt slik, men det har også en del andre utgangspunkt. Det kan være han er liten, klar over det, og vil vise han har selvironi og at dette er noe han fint kan snakke om. Det kan også være han gjerne vil sjekke reaksjonen din, evt gi deg en mulighet for å trekke deg. Mange menn er usikre på hva deres neste vil synes om det de kan tilby. Derfor spiller de ned sin egen rolle. Det skal to til for å ha god sex, og også to til for å ha dårlig sex. Hold heller fokus på det han er bra på.

Slutt med det.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så sinna. Hva feiler det meg?

Ja vi begynner jo å lure her.

Skrevet
7 minutter siden, PopUp! skrev:

Ja vi begynner jo å lure her.

Hva bryr det deg?

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har også opplevd menn som spøker litt på sin egen bekostning angående hvordan de er i senga. Synes egentlig det er greit, så lenge det ikke blir veldig mye av det eller jeg oppfatter det som fisking. Det er også langt bedre enn de selvutnevnte "sexmaskinene" som tror de er guds gave til kvinnen, de finnes det mer enn nok av.

Skrevet

Jeg har en kjæreste som er sånn.

Prøver å gi han masse komplimenter på ting han er flink til,og han kan også si at han har liten penis. Noe han ikke har,men virker ikke som han tror på meg alltid.

Det er vel ikke så rart at menn også kan ha dårlig selvtillit og være usikre vel? Spesielt om penis er mindre eller de tror at den er liten. Mange er jo ikke så snille med menn som har en mindre penis. Bare å lese her på forumet det. Kvinner som ler av dem,tydelig viser at de er overrasket og tydelig viser at de er skuffet eller irriterte. Sånne ting setter spor!

Ellers så kan jo menn ha dårlige erfaringer med kvinner som kanskje har kritisert dem eller sagt stygge ting til dem. Det kan jo være ganske sårbart når du har sex med noen og de er jævlige mot deg etterpå.

Bare virker litt som mange ikke tenker på at det ikke bare er kvinner som blir påvirket av kommentarer,ting de leser på nettet eller har komplekser for kropp og utseende.

Andre igjen har vel kanskje en sånn humor,men det er jo ikke så veldig morsomt da.

Anonymkode: e237f...30a

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å vise litt mer forståelse? Dette er noe som er sårbart for mange menn. Å skrive "Er nok best å bare gi opp" viser at det er noe galt med deg ja. Skjerp deg!

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt med det.

Late som ingenting og se skuffede blikk i stedet, mener du? Kanskje til og med få beskjed om å kle på seg igjen? Noen kvinner mener det å møte en fyr med liten penis er noe av det verste som kan skje, og vil gjerne vite på forhånd. Noen kvinner blir avtent av fleipen, og vil ikke møte, men da har man unngått ydmykelsen fra de første. Og ærlig talt, jeg vil ikke være med noen som ikke ser humor på soverommet og kan le sammen med meg. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å vise litt mer forståelse? Dette er noe som er sårbart for mange menn. Å skrive "Er nok best å bare gi opp" viser at det er noe galt med deg ja. Skjerp deg!

Forståelse? Nå er det jo slik at for de fleste kvinner at større er bedre, altså en større stimulerer mer som igjen gir mer nytelse. Dette er en sannhet som er vanskelig for menn å svelge, men hva er vitsen med å gå rundt og tvile på dette? Det er ganske åpenbart hva som er riktig her. Livet er urettferdig, det er tapere og det er vinnere. Menn med liten kuk er taperne. Hva får man gjort med det? Ingen ting. Altså, best å bare gi opp

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Sphere skrev:

Late som ingenting og se skuffede blikk i stedet, mener du? Kanskje til og med få beskjed om å kle på seg igjen? Noen kvinner mener det å møte en fyr med liten penis er noe av det verste som kan skje, og vil gjerne vite på forhånd. Noen kvinner blir avtent av fleipen, og vil ikke møte, men da har man unngått ydmykelsen fra de første. Og ærlig talt, jeg vil ikke være med noen som ikke ser humor på soverommet og kan le sammen med meg. 

Ja. Altså hadde noen spøkt gjentatte ganger om sin lille penis og hvor dårlige de var i senga så hadde de ikke kommet så langt til at jeg kunne få vurdert det selv en gang. Det er skikkelig, skikkelig turn-off. Det kan ikke kalles humor. Det kalles lav selvtillit og selvdestruktivt. Det du kan gjøre i stedet er på en eller annen måte gjøre dem oppmerksom på at du kanskje har en liten penis, om du ikke klarer å bli avvist. Om jeg ikke husker feil fra en annen tråd sa du at du ikke hadde noe problemer med penisen din og kvinner, og at de godtok den.

• Liker 3
Skrevet

Eller gjøre som Sphere, vitse om det. Da får man ihvertfall advart kvinnen på forhånd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...