Smily :-* Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Altså! Føler meg så ekkel og har oppdaga at jeg har mørke hår i munnvikene og på siden av leppa... mørke... vises litt føler jeg selv med sminke... har alltid hørt at fjerner man hår så får man mer, stivere og mørkere tilbake... går ikke på p-piller eller noe sånt så ikke noe hormonelt uten om det vanlige tror jeg Noen som har tips og evnt har hatt det samme problemet? Det plager meg ofte.... ha en Fin dag folkens!☀️
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Napp dem, eventuelt voks. Er vel ikke noe stort problem. Anonymkode: 86771...d27
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Hårene forandrer seg ikke om du fjerner dem. Bruk voks/pinsett/profesjonell voksing/hårfjerningskrem Anonymkode: 3c623...21e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har dunbart, og jeg er såppas mørk at den og er ganske mørk. Jeg har prøvd flere metoder for å fjerne barten, og har nå funnet den perfekte løsningen for meg. En springfjær noe ala denne: https://www.blivakker.no/product/3048011/harfjerner-fjer?gclid=CMjO9rf04c8CFUL2cgodZrUBCQ (jeg har ikke prøvd akkurat den der, da den jeg har er kjøpt på enklere liv, men de har den ikke på nettbutikken lengre) Den er enkel å bruke, og man slipper å bli så rød i huden så lenge etterpå. Har fått mindre dun på leppa etter at jeg starta å bruke denne. Er forøvrig en myte at hårene kommer tilbake stivere og mørkere når de fjernes. Kjenner flere som også har kjøpt seg og alle er kjempefornøyde Anonymkode: f95f2...bb9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg tenkte akkurat som deg og gikk rundt som et bart i flere år, endelig tok jeg mot til meg og gikk til hudpleie som fikk bort barten, hårene ble ikke stivere når de vokser ut igjen, men jerremias for et arbeid hele tiden med å holde overleppen hårfri hele tiden. Anonymkode: 24051...bc9
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Finnes det ikke en sånn krem man kan smøre på som kan hemme veksten etter å ha nappet/vokset, slik at det blir tynnere, kanskje slutter å vokse? Anonymkode: ef555...77c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg bleker barten min hjemme ca. hver 3. uke, funker kjempebra. Anonymkode: 632bc...4c6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg vokser selv med små voksstrips kjøpt i butikken. Anonymkode: 7a7ba...ad3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 Husk at det er veldig, veldig normalt/vanlig å ha sånne små dun på overleppa, i tillegg til resten av kroppen. Vi er pattedyr, tross alt. Hvor godt ser man de? Hvor nærme må man være for å se de? Noen har selvsagt mer enn andre, og noen har veldig mørke. Hos noen synes de godt, hos andre er de nesten usynlige. Med mindre man kan se de på en meters avstand, noe som er en vanlig avstand du treffer de fleste mennesker på, hadde jeg ikke brydd meg. Det er helt normalt. Jeg har sånne dun selv og det har aldri, såvidt jeg vet, stått imellom eventuelle kjærester, jobb, lykke, etc. Hvis du absolutt vil fjerne de ville jeg ha vokset de, istedet for å barbere. Da tar det lengre tid mellom hver gang de kommer tilbake og må fjernes. Anonymkode: 976f6...f32
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 Hårene blir stivere og tykkere hvis man barberer - derav myten om at hårene blir sånn når du fjerner dem. Dette er fordi du kutter midt på håret ved barbering (resten av håret er under huden) og det vokser jo fra der du kuttet det. Napping og voksing vil ikke gi deg stygge hår. Jeg napper "dunet" jeg har ved munnvikene. Hårene ser helt like ut som de alltid har gjort når de vokser ut igjen. Anonymkode: 5fff1...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå