AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har to jobber. En fast og en hvor jeg tar ekstravakter. Jeg ga beskjed til arb.giver (ekstravakt-jobb) om at jeg kan ta neon vakter neste uke. Ble fortalt at det ikke var noe ledig da, men at hun skulle skrive ned at jeg evt. kan jobbe om noe blir ledig. Men så lurer jeg på om jeg har lov å trekke meg dersom hun sier feks om noen dager at det plutselig er ledig vakter igjen. Jeg har jo den faste jobben min også, og jeg vil jo ikke si nei til de om de spør meg om jeg kan ta ekstra de samme dagene. Jeg vil jo ha flest mulig vakter, og det er jo dumt om jeg ikke får vakter neste uke hos ekstravakt-jobben, også sier jeg nei til fast-jobben om å ta vakter fordi jeg er redd det KAN krasje med den andre jobben. Anonymkode: 4de66...e18
ekkoet Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Hun må komme og "tilby" deg ekstravaktene, hun kan ikke vente at du sitter med hendene i fanget og venter på at telefonen skal ringe, bare i tilfelle det kommer en åpning. Det er klartat du ikke kan la være å legge andre planer i mellomtiden. På samme måte må du da kunne avvise et tilbud om å få jobbe dersom det skulle konfliktere med jobben din. Du kunne selvsagt nevne at "disse tidene kan jeg ikke jobbe" når du setter deg opp på ekstravakter om det er hensiktsmessig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå