Gjest Hold the door Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Arkana Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg liker julepynt med forskjellige farger og blir glad når folk pynter med flere farger i stedet for å ha alt i samme farge. Siden julen er midt i den mørkeste tiden på året liker jeg godt alt som handler om lys. Lys utendørs, stjerne i vinduet, levende lys om kveldene osv. 2
Librarian Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Er glad i nisser (men ikke for mange, det er creepy ), røde duker, teip i vinduet med falsk snø, kongler og julekranser, små dekorasjoner her og der som gir assosiasjoner til vinter. Liker at det er i rødt, grønt og brunt, og gjerne litt "gammeldags". Er ikke fan av masse sølv og hvitt og at alt skal være så skinnende. 1
SiljeVanilje-is Skrevet 19. oktober 2016 #5 Skrevet 19. oktober 2016 På 17.10.2016 den 18.29, utgangsdør95 skrev: Andres julestjerner som henger i vinduene, for det er så fint å se på utenifra. Helt enig Også liker jeg rød pynt og pynt som lys inni som f.eks. Julekulene og de julepakkene fra Perfect Home
Frida Skrevet 19. oktober 2016 #6 Skrevet 19. oktober 2016 Jeg liker best gammel julepynt, tanken på at den har gått i arv fra generasjon til generasjon er ekstra koselig. 1
Gjest Carina Maria Skrevet 19. oktober 2016 #7 Skrevet 19. oktober 2016 jule stjerner som henger i vinduene og syv armede lysestaker for det er fin og se uten fra når det er mørkt
LiseTV Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2016 Siden jeg startet tråden må jeg vel komme med det jeg liker. Jeg liker nisser,har mange. Derimot liker jeg ikke kirker som pynt.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #9 Skrevet 22. oktober 2016 *Hvilken julepynt (...) Julestjerne i vinduskarmen. Engler. Nisser kan være fint og koselig, men ikke de man ikke ser øynene til. Liker ikke de som har fått lua helt ned til nesa. Hjemmelagede lenker. Glitter. Ulike julekuler. Pynt som ungen har laget. Julekrybbe. Flagg-lenke med flagg fra alle land. Anonymkode: 62484...7a7
Lykkehjerte Skrevet 22. oktober 2016 #10 Skrevet 22. oktober 2016 På 19.10.2016 den 11.24, Frida skrev: Jeg liker best gammel julepynt, tanken på at den har gått i arv fra generasjon til generasjon er ekstra koselig. Gammel julepynt er bare så nostalgisk og vakker, gir gode vibber! 1
Ruskemor Skrevet 22. oktober 2016 #11 Skrevet 22. oktober 2016 Jeg liker julestjerner og syvarmer i vinduene, de er koselig å ha og nydelig å se på utenifra Nisser og engler er jeg veldig glad i, så det kommer alltid opp. Av engler så liker jeg bare fine glassengler, og de nissene jeg liker på være søte og koselige i rød nissedrakt. Ellers så pynter jeg med rødt, gull, sølv, glitter og generelle julete farger
Gjest Supersnella Skrevet 22. oktober 2016 #12 Skrevet 22. oktober 2016 Vi har et gammelt hus ifra 1930 med jugendvinduer og mye orginale detaljer så jeg liker best å pynte med gammeldagspynt, syns det kler huset best. På kjøkkenet liker jeg å pynte med julekaker i glasskrukker med mørkerøde bånd,krydder som stjerneanis, hel kardemomme og kanelstenger. Ellers blir det mye kongler, granbar og hvite lys, røde epler, appelsiner, kremmerhus av avispapir og egentlig mest mulig naturlige ting.
Kvalitet Skrevet 22. oktober 2016 #13 Skrevet 22. oktober 2016 14 minutter siden, Supersnella skrev: Vi har et gammelt hus ifra 1930 med jugendvinduer og mye orginale detaljer så jeg liker best å pynte med gammeldagspynt, syns det kler huset best. På kjøkkenet liker jeg å pynte med julekaker i glasskrukker med mørkerøde bånd,krydder som stjerneanis, hel kardemomme og kanelstenger. Ellers blir det mye kongler, granbar og hvite lys, røde epler, appelsiner, kremmerhus av avispapir og egentlig mest mulig naturlige ting. Det hørtes fint ut 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå