Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å gå fra å synkronisere messenger på mobil og nettbrett til å bare synkronisere til mobilen og slå av synkronisering til nettbrettet? Lurer litt pga hans sniking bak ryggen. Påstår å ikke ha kontakt med ei viss ei lenger og beviset er at han ikke har åpnet melding fra henne. Som han viste meg på nettbrettet. (det har vært sms og ringing og treff også). Lurer på om det går an å la det stå uåpnet på nettbrettet, men fortsatt skrive til hverandre likevel? 

Anonymkode: 983e0...089

Skrevet

Ja, nå kan man ha krypterte samtaler fra én dings til en annen.

Anonymkode: e4ccb...622

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå kan man ha krypterte samtaler fra én dings til en annen.

Anonymkode: e4ccb...622

Ja, det leste jeg på nyhetssider her om dagen. Men vet ikke om han faktisk vet om den funksjonen som er på messenger. Han er ikke alltid den skarpeste kniven i skuffen. Men uansett så er det jo selvfølgelig mulig å ha hemmelig kontakt på andre måter, andre typer meldinger osv. Jeg får leve i håpet om at det ikke er noe tull, men han er ikke helt til å stole på så tar ikke noe for gitt. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det leste jeg på nyhetssider her om dagen. Men vet ikke om han faktisk vet om den funksjonen som er på messenger. Han er ikke alltid den skarpeste kniven i skuffen. Men uansett så er det jo selvfølgelig mulig å ha hemmelig kontakt på andre måter, andre typer meldinger osv. Jeg får leve i håpet om at det ikke er noe tull, men han er ikke helt til å stole på så tar ikke noe for gitt. 

Hvorfor er du sammen med en som ikke er helt til å stole på?

Anonymkode: 9b436...153

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bord med han når du ikke stoler på han?  

Skrevet

Lurer som dei andre; kvifor vere ilag med ein du tydeleg ikkje stolar på, og som tydeleg ikkje klara å bevise ovanfor deg at han er til å stole på? + at du snakkar nedlatande om han som "han er ikkje den skarpaste kniven i skuffa".. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, RockyRose skrev:

Lurer som dei andre; kvifor vere ilag med ein du tydeleg ikkje stolar på, og som tydeleg ikkje klara å bevise ovanfor deg at han er til å stole på? + at du snakkar nedlatande om han som "han er ikkje den skarpaste kniven i skuffa".. 

Det er ikke tema for saken.  Og det er mitt valg. Og det siste er relevant i forhold til det å skulle skjule ting forex. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke tema for saken.  Og det er mitt valg. Og det siste er relevant i forhold til det å skulle skjule ting forex. 

Ikke ta med utdypende informasjon neste gang. Bare spør om det du lurer på, ikke hvorfor. Ellers får du slike svar, og tråden blir tatt helt over.

Anonymkode: 1a903...ab2

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikkje vil ha svar som gjeld samlivet ditt som du faktisk òg vel å skrive om, så må du spørre under rett kategori :) 

Skrevet

Ryddet for personangrep og svar til dette.

Frk.K, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...