Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt el (3-4 d dager siden) og hadde ubeskyttet samleie. Vi har hatt ubeskyttet gjennom hele mnd. Jeg har fulgt litt med på denne tappen, og etter el har den blitt lenger opp og litt til siden (?) veldig bløt utenpå og litt hardere inni. Har født en gang før, så det er jo en sprekk i den. Men den kjennes helt lukka ut innenfor denne sprekken.. ekle detaljer, men  håper på noen kloke svar på hvordan deres var ved en tidlig graviditet. Er helt ny på dette 😬

Anonymkode: 66c3f...d3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er gravid eller ikke, bør du ikke drive å rote oppi der. Du kan få infeksjon. Spesielt om du er gravid er det lite gunstig med infeksjon oppi der. Ta en test om én uke eller mer.

Anonymkode: c1f94...c64

Skrevet

Det er mer skittent å ha sex med en uvaska penis dyttende på tappen enn å ha nyvaska hender, så det er bare tull 😂

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mer skittent å ha sex med en uvaska penis dyttende på tappen enn å ha nyvaska hender, så det er bare tull 😂

Ehh nei. Peniser er litt mer skjermet til dagen enn hender og noe mindre i kontakt med masse overflater som er full av bakterier som ikke nødvendigvis går bort i håndvask blant annet fordi hender har mer fingernegler enn peniser.

Men lykke til med å grave rundt oppi der!

Anonymkode: c1f94...c64

• Liker 1
Skrevet

Hehe.. jeg klipper neglene ;) Men stoler heller på jordmora som jeg hadde ved forrige svangerskap. Henne sa det at det er langt mer skittent med en penis som kanskje ikke tørker seg etter å ha tisset, hender nedi boxeren for å klø, osv. Så det er nok bare tull at det er renere enn nyvasket, klippet fingre.

• Liker 3
Skrevet

Du skal ikke være redd for å kjenne på livmortappen :) men det anbefales å droppe det etter positiv test :) (sånn at man skal slippe kjipe tanker om det skulle ende i SA, selvom det ikke har noen sammenheng).

folk er veldig stygge her inne når det kommer til ting de ikke har kunnskap om, så bare ignorer kommentarene du har fått ;)

livmortappen skal være midt mellom hard og myk, noen ganger  trekker den seg høyt opp umiddelbart etter befruktning. 

Men, det er ingen fasit, bli kjent med kroppen din i din syklus, så ser du hva som er normalt for din kropp. - skjer det noe annet, så kan du jo ha vært heldig :) 

sjekk i samme stilling, etter å ha tømt blæra og til samme tidspunkt hver dag :) lykke til!! :) 

• Liker 1
Skrevet
På 18.10.2016 den 14.17, Snurrepurre skrev:

Du skal ikke være redd for å kjenne på livmortappen :) men det anbefales å droppe det etter positiv test :) (sånn at man skal slippe kjipe tanker om det skulle ende i SA, selvom det ikke har noen sammenheng).

folk er veldig stygge her inne når det kommer til ting de ikke har kunnskap om, så bare ignorer kommentarene du har fått ;)

livmortappen skal være midt mellom hard og myk, noen ganger  trekker den seg høyt opp umiddelbart etter befruktning. 

Men, det er ingen fasit, bli kjent med kroppen din i din syklus, så ser du hva som er normalt for din kropp. - skjer det noe annet, så kan du jo ha vært heldig :) 

sjekk i samme stilling, etter å ha tømt blæra og til samme tidspunkt hver dag :) lykke til!! :) 

Tusen takk!! Det var et hyggelig svar! :) Kjente på den Ista i samme posisjon osv, og jeg klarte ikke sette svar på om den var hard eller myk. Midt i mellom og litt bløt på en måte :P 

Skrevet
På 17.10.2016 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Har nettopp hatt el (3-4 d dager siden) og hadde ubeskyttet samleie. Vi har hatt ubeskyttet gjennom hele mnd. Jeg har fulgt litt med på denne tappen, og etter el har den blitt lenger opp og litt til siden (?) veldig bløt utenpå og litt hardere inni. Har født en gang før, så det er jo en sprekk i den. Men den kjennes helt lukka ut innenfor denne sprekken.. ekle detaljer, men  håper på noen kloke svar på hvordan deres var ved en tidlig graviditet. Er helt ny på dette 😬

Du, det er alltid åpning i livmortappen, uansett om man har født eller ikke ;) Hvor skulle ellers mensblodet kommet fra?

Anonymkode: b5fd8...827

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du, det er alltid åpning i livmortappen, uansett om man har født eller ikke ;) Hvor skulle ellers mensblodet kommet fra?

Anonymkode: b5fd8...827

Men før du har født er det hullet rundt og kanten jevn. Etter en eller flere fødsler er åpningen ujevn. Det er nok det TS sikter til. Jeg ville beskrevet det på samme måte, for min har også en sprekk nå. Det hadde den ikke før jeg fikk barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...