Gå til innhold

Videokamera

diddi

Anbefalte innlegg

Nå må jeg se til å få kjøpt et.

Men hvilket merke/type?

Finnes det noen tester som ligger ute på nettet?

Har skjønt at det er greit med både digital inn og utgang. Men hva med filmng av Luciafeiringen i barnehagen. Må vel litt ekstra til der? (Mørkt og sånn).

Dere som vet litt og har litt erfaringer; hva lønner det seg å spytte i for å få et kamera som holder noen år og som er litt "årleit".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

TV2 Hjelper deg finner du test av videokamera. Så vidt jeg kunne se, er det snakk om ganske dyre videokamera.

Vi har selv et CANON MV700, med 360x digital zoom, nattmodus, fokus, etc. Det kostet litt over 4 høvdinger. Altså ikke av den dyreste sorten. Men vi er veldig fornøyde. Trenger absolutt ikke noe bedre til vårt bruk.

PS: Det er enkelt å bruke, lett å koble til TV for visning osv.

Cr@sh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi tester et Sony dcr-pc106e. Kostet 5700,- på Elkjøp. Tilsynelatende veldig enkelt!

Husk at digitale videofiler tar plass, så en dvdbrenner er nesten et must...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

TV2 Hjelper deg finner du test av videokamera. Så vidt jeg kunne se, er det snakk om ganske dyre videokamera.

Vi har selv et CANON MV700, med 360x digital zoom, nattmodus, fokus, etc. Det kostet litt over 4 høvdinger. Altså ikke av den dyreste sorten. Men vi er veldig fornøyde. Trenger absolutt ikke noe bedre til vårt bruk.

PS: Det er enkelt å bruke, lett å koble til TV for visning osv.

Cr@sh

Oi oi. Ja dette var vel litt i dyreste laget for vår hobby-filming. Satser vel på noen tusenlapper mindre. Finnes det tester for denne prisgruppen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Din Side kan du sammenligne DV-kameraer i en mer passende (?) prisklasse.

Der fantes blant annet et Canon-kamera som vårt, men en "høyere" modell.... Håper du kan finne noe interessant info der. Lykke til!

Cr@sh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...