Hestehoven Skrevet 23. juli 2002 #1 Del Skrevet 23. juli 2002 Hallo alle sammen :D Onsdag 17.07. fikk jeg en liten gutt. Han var 3740g og 52 cm. Fødselen var lang og tøff, men nå koser vi oss hjemme. Ammingen går helt greit. Så da takker jeg for meg her inne. Lykke til videre til alle gravide og prøvere Hilsen Hestehoven og Lillegutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. juli 2002 #2 Del Skrevet 23. juli 2002 Åååååhhhh, jeg er såååå grønn av sjalusi.Men jeg skal forsøke å ikke la det skinne igjennom GRATULERER :D :D :D :D :D Stooooor klem fra miiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 23. juli 2002 #3 Del Skrevet 23. juli 2002 Gratulerer !! Håper alt står bra til med dere :D Klem fra meg *Miss Gemini* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 23. juli 2002 #4 Del Skrevet 23. juli 2002 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så gøy :D Gratulerer så masse til dere alle! Ønsker dere alt godt, og en fantastisk tid fremover. Kommer tuslende etter selv i november... gleder meg Lykke til; klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 23. juli 2002 #5 Del Skrevet 23. juli 2002 Hei ! GRATULERER SÅ MASSE MED GULLET DITT !!! Kjekt å høre at det gikk bra :D Ta godt vare på denne tiden du skal være hjemme med gutten din, tiden forsvinner så altfor fort !! Kos dere masse sammen, du får aldri denne tiden tilbake :D Emilgutten min er 1 år på søndag og blir stor gutt !! Han er så herlig :D :D Dere har masse å glede dere til fremover :D Lykke til med gutten din !! Masse lykkeønskninger fra Pludre :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #6 Del Skrevet 23. juli 2002 heey! GRATULERER SÅ MYE ME LILLEGUTTN!!!! Glede mæ tell min kommer... længe tell enda.. kos dæ me han da.. Klæm fra Litle å Nurket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romle Skrevet 24. juli 2002 #7 Del Skrevet 24. juli 2002 GRATULERER!!! :D Så koselig! Kos deg masse i tiden fremover! Jeg vil også... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 24. juli 2002 #8 Del Skrevet 24. juli 2002 Gratulerer så mye Hestehoven. Kos dere hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfemor Skrevet 24. juli 2002 #9 Del Skrevet 24. juli 2002 Slenger meg på gratulasjonene :D Kos deg med go'gutten! Hilsen en litt misunnelig Smurfemor :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 24. juli 2002 #10 Del Skrevet 24. juli 2002 GRATULERER SÅ MYE MED LILLE GUTTEN Kos deg masse i tiden framover Klem fra Cobra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zebb Skrevet 24. juli 2002 #11 Del Skrevet 24. juli 2002 Så hærrlig med en liten Hestehov-gutt da!!! Gratulerer så masse! Klem fra Zebb som blir mamma for andre gang i begynnelsen av november. 25+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "symre" Skrevet 26. juli 2002 #12 Del Skrevet 26. juli 2002 Gratulerer så masse, Hestehoven!!! Vel overstått, nyt dagene framover!!! Det var jo til og med før termin, vi hadde vel den samme, 23 juli? Selv går jeg og venter... men koser meg med det! Før eller siden må det jo skje noe... Kos deg i tida som kommer! Klem fra SYmre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå