AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Hvor lenge må vi vente før det er vits å prøve egentlig? Har ikke hatt den inne mer enn ett par mnd, men har hatt bivirkninger, pluss at jeg angrer på å ha tatt den inn i det hele tatt, da vi snakket om barn når jeg tok den inn egentlig.. Håper ikke det ødelegger noen sjanse til å bli gravid så fort som mulig.. Noen tips, svar eller erfaringer? Mottas med stor takk! Anonymkode: 18686...51c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Det er bare å begynne. Anonymkode: 365cf...39c 1
tweet Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Mange blir gravid rimelig fort etter bruk av p-stav, har jeg hørt! Jeg har gått på både p-stav og p-ring, og gikk rett inn i en stabil og god syklus da jeg slutta Du kan bruke appen clue for å følge med på syklusen din og få oversikt. Jeg bruker den og den er genial. 1
Snurrepurre Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 4 timer siden, tweet skrev: Mange blir gravid rimelig fort etter bruk av p-stav, har jeg hørt! Jeg har gått på både p-stav og p-ring, og gikk rett inn i en stabil og god syklus da jeg slutta Du kan bruke appen clue for å følge med på syklusen din og få oversikt. Jeg bruker den og den er genial. Det stemmer iallfall ikke for meg pstav surret til syklusen min skikkelig i omkring 8 mnd etter uttak. Men det er som med alle P-preparater - veldig individuelt!
Snurrepurre Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 (Bare å begynne å prøve altså, TS her finnes Inges fasitsvar)
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Takk for svar! Nå er staven ute hvertfall, så får vi bare se hvor lang tid det tar Anonymkode: 18686...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå