AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 hei jeg lurte på hvordan det funkert hos dere? jeg som ha fått godkjent ung ufør siden 2005. fikk bare etterbetalt fra 2001-2003. Forstår ingenting . Fikk dere ung ufør etterbetalt fra 2005 til idag ? dersom man ha gått på attføring, hvordan funker det ? takk for svar Anonymkode: 719f2...a98
Angelheart2 Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Her var det altfor lite informasjon til at du kan få noe skikkelig svar. Hva har du fått innvilget? Har du fått uføretrygd innvilget nå, med godkjennelse av ung ufør? Har du gått på AAP/attføring siden 2001? Og sist, men mest viktig, hva står det egentlig i vedtaket ditt? Ung ufør er et tillegg du kan få på uføretrygd/AAP dersom du har en vesentlig alvorlig sykdom du fikk før du fylte 26 år. Dersom du har hatt AAP/attføringspenger i fler år uten dette tillegget, men så får innvilget ung ufør når du får uføretrygd, kan du ha rett på etterbetaling av dette tillegget for hele perioden du hadde AAP/attføring.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Da ville jeg aller helst tatt kontakt med en advokat som kan hjelpe deg. Ta i hvert fall kontakt med nav. De har skiftet en del systemer opp i gjennom årene, så jeg vet etterbetalingen kan komme i flere omgager. Men du skal jo få brev om dette. Anonymkode: 15291...c07 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 ts her. har advokat innvillget ung ufør ja. har delvis jobbet og gått på AAP. fikk bare veldig lite etterbetalt. Anonymkode: 719f2...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå