AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hei jeg er en gutt på 21år, aldri hatt veldig mange venner, men aldri hatt behov for det heller.. Nå for noen mnd siden ble det slutt mellom meg å kjæresten.. Og siden det har jeg vært så ensom.. Jeg har måttet flytte pga ny jobb, og har ingen venner her.. Og det er så trist å være for seg selv vær dag, har heller ikke mulighet for å komme meg ut å treffe andre da det ikke er noe møtepunkt for folk her.. Hva kan jeg gjøre? Er så lei av å være for meg selv, prøver også å se igjennom venneliste på facebook, men ingen å kontakte der heller.. Anonymkode: 4d15b...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Del Skrevet 17. oktober 2016 Se på kommunens hjemmeside hva de tilbyr av fritidsaktiviteter. Meld deg på turgruppe eller andre aktiviteter. Anonymkode: 3eeef...1e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 17. oktober 2016 #3 Del Skrevet 17. oktober 2016 Du er 21 år, meld deg på gitarkurs, språkkurs etc, eller karate, fotball, ting som du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 17. oktober 2016 #4 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Ja, tenker som de andre som har gitt deg svar. Meld deg på noe i nærheten. Hva med et turarrangement i nærheten? Noe kurs, trening, kultur? Endret 17. oktober 2016 av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå