AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Har datet en fyr over en lengre periode, men ikke oppnådd annet enn skuffelser. Nå har jeg endelig tatt til fornuft og klart å avslutte det hele, og er klar for å gå videre. Han sa han gjerne ville beholde meg som venn på FB, men det vil ikke jeg. Irriterer meg bare over at det også skal være på hans premisser, så nå vil jeg slette han. Ville du gitt beskjed før du slettet hvis du var i samme situasjon som meg? Eller bare fjernet han i det stille? Anonymkode: b530f...9c8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Hvis du har sagt ifra at det ikke er mer mellom dere, kan du fjerne han uten å si noe, tenker jeg. Anonymkode: c5134...a54 6
livmor Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Fjernet i det stille. Virker bare drama-aktig å gjøre en sak ut av det. 8
Million Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg ville bare fjernet han, stille og rolig. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Såklart, noe annet ville vært slemt Anonymkode: a341e...529
Gjest canacas Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har blitt fjernet fra Facebook uten forhåndsbeskjed. Det gikk helt fint.
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Ser ikke poenget med å si i fra. Er jo bare til å slette han.
Millimani Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Slett ham! Ikke noe å lure på en gang, og han trenger ikke vite at du gjør det. Jeg har sletta flere uten forvarsel, og vet at andre også har sletta meg uten forvarsel. Vel å merke er det ikke snakk om kjæreste-typer i mitt tilfelle, men samme det vel. Hvis han har veldig mange venner så kan det være at han ikke merker det en gang, ikke før det har gått veldig lang tid.. En annen mulighet du har før du sletter ham, er å ta bort muligheten for at han kan sende meldinger til deg. Da kan han ikke kontakte deg på Facebook i det hele tatt, da må det i så fall skje fra en annens profil Jeg sletta ei tidligere venninne fra Facebook for noen måneder siden. Fram til for ca tre år siden så jeg på henne som en av mine aller beste venner. Så plutselig skjedde det at hun stakk halen mellom bena og forsvant ut av livet mitt. Etter mye tenking og diskusjoner fram og tilbake med meg selv, kjentes det plutselig veldig riktig å slette henne. Jeg har ikke angra ett sekund, og jeg har heller ikke fått noen reaksjon fra henne... Jeg tok fra henne muligheten til å sende melding til meg på Facebook, men hun kan ta kontakt med meg via andre felles venner vi har. Eller på vanlig mail eller telefon. Det har ikke skjedd, - og med mengden venner hun har så er det jo ikke sikkert hun har merka at jeg har sletta henne heller
Gjest SuperSonic Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg hadde bare slettet han med uten beskjed. Det er din facebook, ergo dine regler.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 18 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Ser ikke poenget med å si i fra. Er jo bare til å slette han. Det er umodent Anonymkode: a341e...529
EvaLena Skrevet 17. oktober 2016 #11 Skrevet 17. oktober 2016 Bare å slette det. Jeg hadde ikke gjort noe mer ut av det når du allerede har sagt ifra at du ikke vil treffe han mer.
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. oktober 2016 #12 Skrevet 17. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er umodent Anonymkode: a341e...529 Hvorfor det ? Er jo bare til å slette, hvorfor gjøre mer ut av det ?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #13 Skrevet 17. oktober 2016 6 timer siden, Millimani skrev: Slett ham! Ikke noe å lure på en gang, og han trenger ikke vite at du gjør det. Jeg har sletta flere uten forvarsel, og vet at andre også har sletta meg uten forvarsel. Vel å merke er det ikke snakk om kjæreste-typer i mitt tilfelle, men samme det vel. Hvis han har veldig mange venner så kan det være at han ikke merker det en gang, ikke før det har gått veldig lang tid.. En annen mulighet du har før du sletter ham, er å ta bort muligheten for at han kan sende meldinger til deg. Da kan han ikke kontakte deg på Facebook i det hele tatt, da må det i så fall skje fra en annens profil Jeg sletta ei tidligere venninne fra Facebook for noen måneder siden. Fram til for ca tre år siden så jeg på henne som en av mine aller beste venner. Så plutselig skjedde det at hun stakk halen mellom bena og forsvant ut av livet mitt. Etter mye tenking og diskusjoner fram og tilbake med meg selv, kjentes det plutselig veldig riktig å slette henne. Jeg har ikke angra ett sekund, og jeg har heller ikke fått noen reaksjon fra henne... Jeg tok fra henne muligheten til å sende melding til meg på Facebook, men hun kan ta kontakt med meg via andre felles venner vi har. Eller på vanlig mail eller telefon. Det har ikke skjedd, - og med mengden venner hun har så er det jo ikke sikkert hun har merka at jeg har sletta henne heller Han har veldig mange venner, både kreti og pleti på vennelista, så godt mulig at han ikke merker det engang. Nå er jeg veldig ferdigsnakka med han, men skulle det være at han ønsker kontakt så har han mitt telefonnr. Synes nesten at ved å fortelle at jeg skal slette han så virker det som jeg vil gi han en mulighet for å si: Nei nei, ikke slett meg, vi kan jo holde kontakten, eller noe sånt.. Men han har skuffet og såret meg og jeg ønsker ikke at han skal ha innsikt i mitt liv lengre, så derfor blir det sletting. Anonymkode: b530f...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå