AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Er det OK å gi gave til de barnehageansatte? Jeg har strikket luer til de 3 på vår avdeling og vikaren som bytter mellom avdelingene. Så tenkte jeg plutselig 1) det er en annen fra den andre avdelingen som er der om morgenen, burde hun /de andre på den andre avdelingen få også? Dette er småbarn og det er 2avdelinger 2) er det OK å i det hele tatt gi gave? Anonymkode: 5d27a...8b0
Summ Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Sett noen som gjør det, men det er sjeldent. Det er vel mest i de tilfellene unga ikke er helt som de skal være. Ihvertfall hjemmelagde gaver. Men da ser jo foreldra mest merkelige ut. Er ganske mange som går i en barnehage, sjeldent folk gjør sånt. bedre å bake en kake og ta med på bursdagen til barnet, så alle barn og voksne på avdelingen får, kanskje.
mon_nom Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Helt ok. Jobber selv i barnehage og ved jul og sommer har vi fått gaver enten felles som feks konfekt eske eller en liten ting hver. Jeg har værtfall ikke vært borti regler som sier at det ikke er lov, det er jo som regel bare en liten oppmerksomhet og takk til at vi passer på det kjæreste de har. :-) Men om du vil strikke til naboavdelingen er opp til deg, har de mye med barnet ditt å gjøre, tviler på det blir misunelse de får gjerne noe fra foreldre på den sisen. Men alt er opp tik deg.
atropos Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har jobbet nesten 10 år i bhg og har fått mange gaver fra foreldre oppgjennom, så det er helt OK å gi gave. Strikk til de du i utgangspunktet tenkte. De faste på avd pluss fast vikar. Hvis ikke ender du jo opp med å strikke til alle til slutt Koselig med lue da. Det er jo nyttig og
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Skal du gi til de fast ansatte, så gi til vikaren også. Jeg hater forskjellsbehandling. Hilsen en som er vikar i en annen sektor. Anonymkode: 4a4b0...ac8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg synes det er en fin ting å gi gave! Se hva du får tid til og hva du føler deg mest vel med når det kommer til hun/de andre fra den andre avdelingen. Jeg tenker at de som får gave uansett blir glade, og at det er lite sannsynlig at de som eventuelt ikke får blir misunnelige. Anonymkode: 5fe85...90e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Så hyggelig! I vår barnehage er det ganske mange som gir en eller annen oppmerksomhet til personalet, for å vise at vi setter pris på dem Ville gitt slik du skisserer, til de tre faste og hun som er mye innom. Anonymkode: 7c21d...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå