Gå til innhold

Kviser og dating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slet med fryktelige kviseutbrudd for en stund siden. Begynte på medisiner, og det gikk over. Men jeg har stygge arr, både innsunkne og "klumper". Det er ikke sånn voldsomt mye, men nok til at det legges merke til.

I det siste har jeg også begynt å få litt kviser igjen, og det hadde vært greit nok om de bare dukket opp i panna, men neida. Et par stygge klumper rundt munnen, ser litt ekkelt ut syns jeg da.

Jeg skal få meg time til lege snart og få kikka på disse arrene og prøve ut kjemisk peeling eller noe, og høre om muligheten for å starte på medisinene igjen. Men frem til da må jeg klare meg uten. Jeg har en jobb det er vanskelig å få fri fra, så kan ikke bare dra til legen når som helst.

Det jeg tenker mye på nå er at jeg snart skal på en tinder-date, og jeg er redd for hva han vil tenke om dette. Det er jo ikke alle som vet hva disse arrene kommer fra.

Jeg er ellers en søt og normalt utseende jente. Føler ikke jeg er stygg ellers, og er fornøyd med utseende.

Men hva hadde dere andre tenkt? Hvis dere dro på date og daten hadde noe stygg hud? Får så dårlig selvtillit av dette. Skal jo sminke meg som jeg alltid gjør, for å skjule det verste, men de "største" arrene synes jo uansett.

Anonymkode: c13a7...500

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... hvis kjemien stemmer på absolutt alle andre måter, så kanskje man kan overse det. Men det er jo ikke så pent så jeg hadde prøvd å dekke over så godt jeg kunne. 

Anonymkode: 70bd4...639

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville nok sagt fra om det på forhånd, slik at han kan være litt forberedt. Da får du fort høre om det er noe han bryr seg om også. Bedre at han takker nei på forhånd enn om han snur i døra når han ser deg.

Anonymkode: 18694...ee3

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok sagt fra om det på forhånd, slik at han kan være litt forberedt. Da får du fort høre om det er noe han bryr seg om også. Bedre at han takker nei på forhånd enn om han snur i døra når han ser deg.

Anonymkode: 18694...ee3

Si fra om det på forhånd? Det virker vel ganske merkelig? Om det er så voldsomt synlig, kan vel heller ts sende ham et bilde? Og så er det jo veldig sannsynlig at dette er noe ts selv legger veldig godt merke til, som andre legger mye mindre merke til, særlig når ts sminker seg i tillegg.

• Liker 3
Skrevet

Hvis daten blir satt ut av at ts har noen arr etter kviser så er han ikke verdt tiden til ts. Herlighet...

• Liker 5
Skrevet
40 minutter siden, Vera Vinge skrev:

Si fra om det på forhånd? Det virker vel ganske merkelig? Om det er så voldsomt synlig, kan vel heller ts sende ham et bilde? Og så er det jo veldig sannsynlig at dette er noe ts selv legger veldig godt merke til, som andre legger mye mindre merke til, særlig når ts sminker seg i tillegg.

Tror ikke det innlegget var ment seriøst.

Til TS: Det går nok bra:-)

• Liker 1
Skrevet

Kjære du, TS. Jeg forstår hvordan du har det, da jeg har hatt samme problemer med huden. Du skal vite at en fremtidig partner bør ønske å dele livet sitt med deg for den du er av person. Om vedkommende reagerer på ansikt og dermed ikke ønsker mer kontakt, så vit at dette er en komplett idiot som velger ut fra utseende. Veldig klisjé, men Ingenting er mer vakkert enn et godt menneske fra innsiden.

• Liker 1
Skrevet

Se rundt deg ts, det er mange flotte kvinner og menn med noen arr eller andre "feil". Det hjalp for min del.. Til og med mange av de peneste kjendisene. 

Ikke bruk FOR mye foundation, smink deg lett og naturlig og vær den du er!

Anonymkode: dbe3a...572

• Liker 2
Skrevet

Det er øynene man ser på, det andre blir liksom sekundært og underordnet synes jeg. Det går sikkert helt fint det TS, bare gjør det beste ut av deg selv og slapp av så går det nok helt fint. :) Ingen er perfekte vet du. 

Skrevet

Kviser er kjipt, men det er ingenting sett imot en kjip personlighet. Ingen av oss er perfekte. Det må man også forstå om verden. Du mister kanskje en date på kvisene, men den du erstattes med har jo sine greier igjen. De kan være mye verre enn en lita kvise. Det vet man aldri. Går man etter utseendet kan man bli sittende med skjegget i postkassa. 

• Liker 1
Skrevet

Kjære deg! Jeg vedder på at du er nydelig, og at du ikke har noe å bekymre deg over. Bare se på disse fantastisk vakre kvinnene.

Padma Lakshmi. Hun har et stort arr på armen fra en bilulykke da hun var yngre. Stygg? Nei, nydelig! 

Natalie Dormer. Hun har et litt skjeft smil, men det gjør henne jo bare vakrere synes jeg! 

Jeg synes ikke du skal tenke så ille om deg selv! ☺️

image.jpeg

image.jpeg

Skrevet

Takk for svar:) Tar meg selv i å kikke på huden til andre, kolleger og sånn, hele tiden. Alle har perfekt hud i forhold til meg. Men det kan hende det bare er jeg som tenker over det. Når venner og kolleger sier at jeg ser så mye bedre ut etter medisinene, så sier jeg jo "men jeg har jo fremdeles arr da!".. Og de sier at de ikke tenker noe over det eller la merke til det før jeg sa det. Men så tenker jo jeg at de bare sier det for å være hyggelig. Vet ikke.

Syns som sagt jeg ellers ser helt OK ut, og er fornøyd med meg selv. Det hjelper jo litt. 

Skal ikke oversminke meg, da ser det nesten bare verre ut 😂

Tusen takk for beroligende ord. Fikk litt bedre selvtillity. Daten er i morgen, håper det går bra :)

Anonymkode: c13a7...500

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker det garantert ikke er så synlig som du tror. Jeg sliter en del med kviser, men de gangene det blir nevnt til f.eks en venninne får jeg alltid høre "aldri tenkt over det". Du legger nok mye mer merke til dette selv. Bare smil og vær glad, så er det garantert det han legger merke til ved deg. :)

Anonymkode: 6a7f7...c55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...