Gå til innhold

Er du interessert i å bli med i en lesesirkel/lesegruppe/boksirkel?

Anbefalte innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet

Hei! 

Kunne du tenke deg å være med i gruppe der man leser bøker sammen for så å diskutere dem etterpå? Man finner ut sammen hvilke bøker man skal lese, men blir samtidig utfordret med å lese ting man vanligvis ikke ville valgt å lese helt på egenhånd. Det er rett og slett en utfordring av status quo når det kommer til lesevaner. Jeg vet at jeg savner noen å diskutere bøker med innimellom, og tenker at det er flere som meg. 

Nå høres dette veldig ut som en kontaktannonse og det er det vel sånn halvveis, iblandet litt "reklame" for lesesirkelen som allerede finnes her. Jeg ville lage en ny tråd for å høre om interessen rundt dette siden jeg tror det er litt høyere terskel for å bli med i en gruppe som allerede er dannet. Men vet du, det er så lav terskel her! Så lenge man ikke kun liker å lese Lucinda Riley og co. så er du hjertelig velkommen. Vi leser skjønnlitteratur i et bredt spekter. 

Hva tenker du? 

Hvis du ikke er interessert i å bli med så kan du jo gi meg noen gode tips, hvis du har, til hvordan man får en slik lesesirkel til å holdes i live, annet enn å være veldig morsom og ha en aura som andre ikke kan motstå å være rundt. :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil gjerne :) har ikke sett den tråden, dessverre. Men er gjerne med, særlig nå.som lesehøytiden er her ;p

Gjest supernova_87
Skrevet
3 minutter siden, tunaen skrev:

Jeg vil gjerne :) har ikke sett den tråden, dessverre. Men er gjerne med, særlig nå.som lesehøytiden er her ;p

Hurra! Så hyggelig! Vi startet opp like før sommerferien, for hohei i sommeren leser man vel mye? Men jeg tror kanskje vi tok litt feil og det ble litt dødt. Men håper på at høst er bedre for lesing slik om du sier, og at det blir litt lesehøytid! 

Her er en link til avstemmingen for de kommende bøkene, der er også en link til selve boksirkelen. Velkommen! 

Skrevet
6 minutter siden, Rainstorm skrev:

Hurra! Så hyggelig! Vi startet opp like før sommerferien, for hohei i sommeren leser man vel mye? Men jeg tror kanskje vi tok litt feil og det ble litt dødt. Men håper på at høst er bedre for lesing slik om du sier, og at det blir litt lesehøytid! 

Her er en link til avstemmingen for de kommende bøkene, der er også en link til selve boksirkelen. Velkommen! 

Takk! :) så gøy. Har alltid hatt lyst til å være med i en.. :-D

Skrevet

Det der kommer aldri til å funke! 

Anonymkode: 1c7e5...087

Gjest supernova_87
Skrevet

Trekker denne frem igjen (forhåpentligvis en siste gang)! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...