Gå til innhold

God sportsbh til løping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det er på tide å bytte ut noen sportsbh'er og siden jeg er blitt mer og mer glad i løpeturer så tenker jeg å investere i et par som er gode til løping. (Merker at de jeg har idag ikke gir noe særlig støtte):)

Har dere noen å anbefale? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, skal sjekke de ut :)

Skrevet

Har hørt mye bra om Shock Absorber, men er det bare jeg som ikke klarer å få på meg sports-BH med to hekter bak? Får ikke igjen de hektene bak skuldrene! 😂

Anonymkode: 79684...b89

Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt mye bra om Shock Absorber, men er det bare jeg som ikke klarer å få på meg sports-BH med to hekter bak? Får ikke igjen de hektene bak skuldrene! 😂

Anonymkode: 79684...b89

Du knepper den bakfram, rundt magen, snurrer den rett vei og tar stroppen opp på skuldrene til slutt. Kjempeenkelt!

Skrevet

Shock Absorber Ultimate Run Bra! Elsker den! Ja, det er litt plunder med de klemmene  bak, men når du har fått teken på det går det lekende lett. Svindyr i Norge, du får den til 330,- inkl frakt om du kjøper fra wiggle.com og da slipper du tilleggsavgift. 

Anonymkode: 9eb22...893

Skrevet
3 timer siden, FruHudson skrev:

Pierre Robert!

De er ikke gode å løpe i om man har større bryster men til annen trening er de ok.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg er veldig glad i Pierre Robert sine, det er dei beste eg har brukt. 

Skrevet

Jeg har også falt for 2XU sin. Det hjelper selvfølgelig også på at XXL stadig har tilbud på den til 150 kroner.

Anonymkode: f7761...53a

Skrevet
16 timer siden, drue skrev:

Shock Absorber.

Har lest mye bra om det merke, men synes de er veldig dyr. Men så det var noen andre her som tipset om hvor man fikk kjøpt de billigere :) 

Skrevet
13 timer siden, FruHudson skrev:

Pierre Robert!

De bruker til alt annet enn løping. Har ikke kjempestore bryst (B-cup), men pierre robert gir likevel ikke den støtten jeg trenger ved løping. 

Til alt annet så er de helt fantastisk :hjerter:

Skrevet

Casall high impact sverger jeg til. :)

Skrevet

Jeg kjøper på Ebay. Om du søker etter størrelse, finner du endel gode modeller. Jeg er 70DDD, så om jeg finner støtte gjør alle det ;)

De er ok priset også, kjøpte siste til 200,- inkl. frakt. Alt av ok kvalitet som selger i Oslo er til blodpris.

Anonymkode: 29469...d1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...