Gå til innhold

Julepresang til jente på 4?

Ulrikke

Anbefalte innlegg

Er så i tvil om hva snuppa som fylte 4 i oktober skal få til jul.

Har lyst til å kjøpe noe som hun faktisk kommer til å leke med, men aner ikke hva det skal være. Hun er innimellom VELDIG dårlig til å leke på egenhånd...

Hun har dokker og utstyr til dem, lekekjøkken, lego, for eksempel... Hun har tilgang på biler osv fra storebrødrene, men det fenger heller ikke.

Hun ønsket seg cd-spiller til bursdagen, og det fikk hun, noe som forsåvidt var stor suksess. Men jeg trenger tips til LEKER nå...

Hva er suksess hos DIN 4-årige jente for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den julen datteren min var fire, kjøpte jeg et sånt smykkeskrin med spilledåse og snurrende ballerina til henne.

Hun var helt henført, og erklærte at det var den fineste gaven det året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter ble 4 år i fjor og da var prinsesseting fra Disney en veldig stor suksess. Til jul fikk hun et sminkebord fra oss.

På tirsdag fyller hun 5 år og vi holdt bursdagsbesøk for henne på Lørdag og prinsesseting fra Disney var en stor suksess i år og. Pluss dukker fra "my scene". Fra oss skal hun få et smykkeskrin med spilledåse og dansende ballerina. Til jul får hun en "fairytopia" barbiedukke av oss.

Hun elsker alt som er rosa og glitrer. Hun elsker å pynte og stase seg opp og sminker seg litt nå og da.

Jeg vil foreslå:

* Smykker, armbånd, ringer ( leker )

* Har hun langt hår, så er klemmer, strikk, hårbånd, hårbøyler og andre pynteting til håret en suksess

* Sminkedukke

* Barbiedukker/disneys prinsessedukker

Så ja, det er de tingene som er det store her for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenkte var prinsesseting.. Glitter og stas.

:D

Alle jenter i den alderen er små prinsesser som liker å pynte seg med tiaraer og ballkjoler!

Sminkedukke som noen nevnte her, er sikkert midt i blinken. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg at hun har dokker, men hva med Bratz dukke!?

Eller Baby Born (verdens fineste dukke)

Hva med noen lettfattelige CD-er som hun etterhvert kan synge med til!?

Ellers er vel glitter og stas som folk her sier en innertier i 9 av 10 tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Happycat

Jeg jobber i en butikk med klær og accecoarer til barn. 4-åringer er henført når de ser alt fra tyll og hårstrikk og prinsesseting. Små duppeditter til håret og smykker og dall... anbefales :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...