Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare et lite spørsmål. Vi holder på å sitte i gang med prosessen å kjøpe et hus med tre soverom. Vi skal til banken og få all informasjonen vi trenger selvfølgelig, men jeg er litt ivrig og fikk lyst til å spørre dere.

Vi er tre voksne som skal kjøpe et hus sammen. Det er meg og min mann, pluss svigermor. Jeg er den eneste som har egen kapital på litt over 250 000kr, men jeg er også den eneste som ikke har fast jobb. Jeg er student. Svigermor og mannen min tjener rundt 300 000kr i året, det er ikke all verdens men det er ikke heller.

Hvor mye tror dere vi kan få i lån? Jeg vet dere ikke kan si noe konkret, men vil gjerne høre hva dere tror. Dette blir vårt første huskjøp, så jeg er veldig gira på å komme i gang. Første stopp er jo selvfølgelig banken når alle får koordinert en dag det passer. 

Anonymkode: 0bbf4...242

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med bare 250 000 i egenkapital får dere neppe mer enn 1,4 mill i lån.

Finnes det hus med tre soverom i den prisklassen dere dere bor?

Skrevet

Skal dere bo med svigermor???? 

Anonymkode: 07bb8...25e

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare et lite spørsmål. Vi holder på å sitte i gang med prosessen å kjøpe et hus med tre soverom. Vi skal til banken og få all informasjonen vi trenger selvfølgelig, men jeg er litt ivrig og fikk lyst til å spørre dere.

Vi er tre voksne som skal kjøpe et hus sammen. Det er meg og min mann, pluss svigermor. Jeg er den eneste som har egen kapital på litt over 250 000kr, men jeg er også den eneste som ikke har fast jobb. Jeg er student. Svigermor og mannen min tjener rundt 300 000kr i året, det er ikke all verdens men det er ikke heller.

Hvor mye tror dere vi kan få i lån? Jeg vet dere ikke kan si noe konkret, men vil gjerne høre hva dere tror. Dette blir vårt første huskjøp, så jeg er veldig gira på å komme i gang. Første stopp er jo selvfølgelig banken når alle får koordinert en dag det passer.