Gå til innhold

Da sitter jeg her på hybelen min og reflekterer

Anbefalte innlegg

Skrevet

..reflekterer over kjærlighetslivet. Ikke har jeg vært i noe forhold før, alltid vært singel. Lengter etter noe jeg ikke vet hva.

Jeg ønsker ei dame i livet, jeg ønsker å være på et annet stadie i livet, jeg ønsker en annen livssituasjon, men til gjengjeld sitter jeg på hybelen for å få meg utdannelse. 

Jeg har et normalt utseende, helt vanlig fyr med sunne verdier og gode holdninger. 

Men jeg lenger etter å være på et annet stadie i livet.. 

Dette tar så mye energi fra meg. 

-Gutt 23

Anonymkode: ed826...e26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er positivt å være reflekterende. Pass på å ikke tenke altfor mye. 

Anonymkode: b0945...d43

• Liker 4
Skrevet

Du er jo student!, :) gå ut å på studiefester og lev livet. 

• Liker 4
Skrevet

Du snakker som om det må være enten eller. Hvorfor kan du ikke ha begge deler?

• Liker 3
Skrevet

Nytter ikke å sitte på hybelen å tenke om du vil ha deg dame.

Skrevet

Ønsker mest å bare vite at det ordner seg! 

Stresser veldig på tanken om jeg treffer ei jente snart som jeg kan dele livet med. Det er vel der det "bunner" .

men så sitter jeg på hybelen og sånn går dagene, liksom

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker mest å bare vite at det ordner seg! 

Stresser veldig på tanken om jeg treffer ei jente snart som jeg kan dele livet med. Det er vel der det "bunner" .

men så sitter jeg på hybelen og sånn går dagene, liksom

Klart det ordner seg. Du er bare 23. Ikke stress.  :troest:

• Liker 3
Skrevet

Du blir ikke mer lykkelig av å være i et forhold. Du må være lykkelig med deg selv først. 

Ved å gå å ønske seg alt man ikke har, glemmer man at det er her og nå man lever. Nyt hver dag du lever i stedet. 

Anonymkode: 1616d...eca

Skrevet

Når man bor på hybel er det viktig å ikke fådra seg brakkesyke. Kom deg ut blant folk. Dra på fest. Send noen meldinger, hør hva folk driver med. Tag along. Det løser seg ofte når man er sosial, enten det blir dame eller en sykt bra vennegjeng. Ingenting godt kommer av å sitte alene innendørs. 

• Liker 5
Skrevet
12 minutter siden, Arcturus skrev:

Når man bor på hybel er det viktig å ikke fådra seg brakkesyke. Kom deg ut blant folk. Dra på fest. Send noen meldinger, hør hva folk driver med. Tag along. Det løser seg ofte når man er sosial, enten det blir dame eller en sykt bra vennegjeng. Ingenting godt kommer av å sitte alene innendørs. 

Må presisere jeg har masse venner, hilser på folk jeg ikke kjenner, ser dem i øya og folk hilser på meg. Er fortida litt lei av fest og fyll så det er ikke så viktig for meg akkurat nå, selv om jeg har mulighet. Studerer på en litt mindre plass. Har en del venner, men trives godt i eget selskap og må ikke ut hver lørdag for å drikke, blir jo bare fyllesjuk dagenderpå, kjedelig.

For mye folk gjør meg bare sliten har jeg funnet ut :)

ts

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

..reflekterer over kjærlighetslivet. Ikke har jeg vært i noe forhold før, alltid vært singel. Lengter etter noe jeg ikke vet hva.

Jeg ønsker ei dame i livet, jeg ønsker å være på et annet stadie i livet, jeg ønsker en annen livssituasjon, men til gjengjeld sitter jeg på hybelen for å få meg utdannelse. 

Jeg har et normalt utseende, helt vanlig fyr med sunne verdier og gode holdninger. 

Men jeg lenger etter å være på et annet stadie i livet.. 

Dette tar så mye energi fra meg. 

-Gutt 23

Som mann må du bli selvstendig og økonomisk uavhengig slik at du ikke er avhengig av andre for å komme deg opp og frem her i verden. Du trenger ikke utdannelse egentlig ...du trenger vilje og initiativ til å virkelig ville noe. Det du trenger lærer du på veien.

Du vil aldri få betalt i kroner og øre for hvilke kapitel du har glodd på uansett ;) ikke får du betalt i damer heller forøvrig ved å bare glo på dem. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må presisere jeg har masse venner, hilser på folk jeg ikke kjenner, ser dem i øya og folk hilser på meg. Er fortida litt lei av fest og fyll så det er ikke så viktig for meg akkurat nå, selv om jeg har mulighet. Studerer på en litt mindre plass. Har en del venner, men trives godt i eget selskap og må ikke ut hver lørdag for å drikke, blir jo bare fyllesjuk dagenderpå, kjedelig.

For mye folk gjør meg bare sliten har jeg funnet ut :)

ts

Dra ut og ikke drikk da vel! Kan ha det gøy likevel, spesielt med den sosiale biten. Jeg drikker alkoholfritt, men kommer i godstemning likevel :)

Grunnner til å ikke drikke: du kjører, er lei av å bli bakrus, det er dyrt, du går på en medisin som gjør at du ikke kan drikke osv. Eller enda bedre: du trenger ingen grunn.

Anonymkode: 9aa33...938

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan reflektere litt over dette, mens du først er i gang:

https://www.mgtow.com/history/

Anonymkode: d9ac5...4f0

Mye tull der.

8 timer siden, Xcase33 skrev:

Som mann må du bli selvstendig og økonomisk uavhengig slik at du ikke er avhengig av andre for å komme deg opp og frem her i verden. Du trenger ikke utdannelse egentlig ...du trenger vilje og initiativ til å virkelig ville noe. Det du trenger lærer du på veien.

Du vil aldri få betalt i kroner og øre for hvilke kapitel du har glodd på uansett ;) ikke får du betalt i damer heller forøvrig ved å bare glo på dem. 

Hva vil du fram til her?

jeg er både selvstendig og øk uavhengig 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...