AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Barnet har vokst ut av vogna si snart, hun er 5mnd. Vi bor på landet og det er null asfalt her, samt plenty med snø om vinteren. Noen som har gode erfaringer med vogn? Helst under 7000 og noe som varer en stund. Anonymkode: 58d95...44e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Mountain Buggy! Anonymkode: 6fa3c...f52 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Simo eller Brio, evt Emmaljunga. Selv syns jeg hvertfall 4 faste hjul er best på snø. Simo produseres ikke lenger, så da må du evt kjøpe brukt, evt om det kan finnes nettbutikker som fortsatt har noe på lager. Anonymkode: c2632...9d1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Emmaljunga city cross eller emmaljunga scooter med faste hjul. Solide vogner med god demping. har de selv og bor på bygda og går mye på grove grusveier, har også dratt dem med meg på fjeller, ikke de mest steinete partiern selvfølgelig. gode på snøføre også. du bør i hvertfall velge vogn som har 4 faste hjul. Anonymkode: a7df3...951
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg bor på landet og har en fast rute på skogsbilvei som ikke blir brøytet hver dag. Vi hadde Mountain Buggy og den var helt genial! Jeg fatter ikke hvorfor de over her sier at du må ha 4 hjul. Jeg vil tro at de aldri har prøvd en Mountain Buggy i snø.... MB er veldig lett og nett, ikke et svært drog som Emaljunga. Dra i en butikk hvor de har flere typer vogn og prøv de ut. Anonymkode: 6fa3c...f52
atropos Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Vi hadde emmaljunga duo edge, og den er veldig stødig og god. Tåler litt snøhauger og er veldig stabil. Vi kjøpte brukt, ny koster den en del...
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg foretrekker også fire faste hjul til turer med mye snø og/eller grus. Har en Simo kombi som fungerer utmerket på sjette året (brukt til to barn), synd hvis de ikke lages lenger... Anonymkode: c162b...4bf
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Mountain buggy! Hatt både den og Emmaljunga og MB var myye bedre. Anonymkode: 91053...bf5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 Vi har emmaljunga mondial med fire faste hjul og Mountain buggy urban jungle med 3 hjul. Emmaljungaen er desidert best på vinterføre, og da spesielt over brøytekanter og lignende, men MB er best på tørt føre og handleturer. MB tippet nesten i fjor, selvom jeg låste forhjulet... Anonymkode: caeff...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå