AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Del Skrevet 16. oktober 2016 Noen som vet? Trenger både trykknapper og pene treknapper. Anonymkode: bfbc2...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. oktober 2016 #2 Del Skrevet 16. oktober 2016 Sybutikker er gjerne det første stedet jeg leter. Ellers har garnbutikker og Panduro en del også, men ofte ikke like stort utvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Del Skrevet 16. oktober 2016 Ja, burde kanskje spesifisert. Vet de har på sy+hobbybutikker, men har ikke det her. Så finnes det andre som selger, eller må jeg på nett? Anonymkode: bfbc2...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesentlig Skrevet 16. oktober 2016 #4 Del Skrevet 16. oktober 2016 Søstrene grene har billige trykkknapper og kjøper selv vanlige knapper på stoff og stil o.l. butikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Del Skrevet 16. oktober 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet? Trenger både trykknapper og pene treknapper. Anonymkode: bfbc2...c32 Bestemødre har ofte slikt i en kommodeskuff. Spør en eldre slektning/ nabo? Anonymkode: 0ee59...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Del Skrevet 16. oktober 2016 Her er ei som lager knapper, mange nydelige knapper: https://www.facebook.com/EllaStikk/?fref=ts Anonymkode: f472b...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Del Skrevet 17. oktober 2016 8 timer siden, Vesentlig skrev: Søstrene grene har billige trykkknapper og kjøper selv vanlige knapper på stoff og stil o.l. butikker Takk, skal sjekke der! Anonymkode: bfbc2...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 17. oktober 2016 #8 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hvis du har en Nøstebarn i nærheten av deg, så hadde de fine treknapper før ihvertfall (er en stund siden jeg har vært innom). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. oktober 2016 #9 Del Skrevet 18. oktober 2016 http://www.perlehuset.no/butikk/knapper-naler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #10 Del Skrevet 18. oktober 2016 På 16.10.2016 den 22.32, Vesentlig skrev: Søstrene grene har billige trykkknapper og kjøper selv vanlige knapper på stoff og stil o.l. butikker De hadde visst ikke Får heller ta det en gang jeg må til en større by som har sånne hobbybutikker, eller om jeg bestiller på nett. Anonymkode: bfbc2...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 18. oktober 2016 #11 Del Skrevet 18. oktober 2016 mye fint på ebay, og selv når jeg bestiller fra Kina har jeg de gjerne i posten etter en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #12 Del Skrevet 18. oktober 2016 Ja, bare synes det er for mye å orientere seg på nett Skulle liksom bare ha noen trykknapper og en treknapp eller to.. Anonymkode: bfbc2...c32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå