Gå til innhold

Får tjukke menn den opp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjære hadde ingen problemer med det da han var overvektig. Han holdt også ut mye lengre enn han gjør nå, som han har blitt tynn.

Anonymkode: a8f9a...bb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Glem kjemi, utstråling, inder skjønnhet. Utseende er det eneste som teller, jenter!

Anonymkode: 8612f...06e

Penere jenter har flere tilbud enn de mindre pene. Sånn er det bare med den saken.

Anonymkode: 36bb3...df4

Skrevet (endret)
På 16.10.2016 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke etter min erfaring. Æsj.

Tjukke menn er som oftest ganske late. Kvinner er mer aktive generelt sett. 

Anonymkode: bf9b9...4c8

Det samme om tjukke kvinner også....ÆSJ!

Og de er dessuten ikke noe mer aktive enn menn er er. Men det er forskjeller begge veier!

Endret av tdm900
Skrevet

Et bilde sier mer enn tusen ord ;)

Anonymkode: 28c24...901

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring fra eksen som bikket både 150 og 160 kg med god margin er at han ikke hadde problemer med å få den opp, men hadde sjeldnere lyst ettersom vekta økte, mindre energi under sex, penis ble helt riktig som det nevnes her betydelig kortere pga fettlaget rundt rota og siden alt ble så mykt ble stimuli av klitoris langt mindre ved samleie.

Dette er ikke hets av overvektige (også derfor jeg velger å være anonym, for ikke å henge ut eksen), men rene fakta slik jeg opplevde det. 

Anonymkode: 7124b...bab

Skrevet

Mye uvitenhet og generalisering ute og går igjen ser jeg. Selvsagt er ikke dette noe en automatisk kan si om de som er overvektig, men det kan skje noen.

Bra du hadde vett nok til å spørre her inne.:)

Og som du ser av alle svarene, ja mange fete menn får ereksjon men noen kan miste deler eller hele ereksjonen hvis de blir mye fetere. Men altså ikke automatikk i det. Det er mange ting som spiller inn også.

Skrevet
På 17.10.2016 den 16.33, I Grosny skrev:

Jeg har lagt på meg år etter år etter år, og kan ikke si at forskjellen er noe større enn man kan forvente med alderen. Den virker. Både på virkedager og helligdager :)

Man snakker ikke om vanlige kilo, men fedme for at dette skal ha betydning. Og alle historiene om en eller to tjukkemenn som får den opp er bare anekdoter, og betyr lite i forhold til statistikk. Spesielt siden det er mindre sannsynlig at kvinner treffer de impotente tjukkasene, da disse vet om problemet selv, og holder seg unna i større grad en dem som er potente.

Anonymkode: d532d...b84

Skrevet
På 18. oktober 2016 den 10.50, 2Bhonest skrev:

Jeg er feit som fy, men om jeg får den opp avhenger jo selvsagt av om jenta er fin eller ikke.

En kar jeg kjenner som er litt over førti foretrekker damer fra 16 -30 fordi han ikke får lett ereksjon med damer på sin egen alder. Han er passe mager og veltrent.

Gjest 2Bhonest
Skrevet
5 minutter siden, I Grosny skrev:

En kar jeg kjenner som er litt over førti foretrekker damer fra 16 -30 fordi han ikke får lett ereksjon med damer på sin egen alder. Han er passe mager og veltrent.

Så det du skriver at jenter på hans egen alder ikke er såpass flotte... Hmm kjenner mange damer som er litt over 40 som gjør meg hard, bare jeg tenker litt etter.

Skrevet
15 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Så det du skriver at jenter på hans egen alder ikke er såpass flotte... Hmm kjenner mange damer som er litt over 40 som gjør meg hard, bare jeg tenker litt etter.

Han har sine preferanser og problemer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...