AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg har fulgt noen på insta i litt over 3 år nå. Og jeg er selv overvektig og kom over profilen hennes som sa hun hadde gått fra 90 til 55 kilo med kosthold og trening på 10 måneder. Og der sitter jeg da like stor og med verdens dårligste samvittighet for at hun har fått så gode resultater, mens det skjer ingenting for meg på flere måneder. Nå i det siste har jeg kommet over flere som er uærlige i at starthjelpen dems var en operasjon. Og alle som i kommentarfelt får ikke svar på hvordan de har klart det. Er det flere som er enige at skal du fronte kropp og helse i sosiale medier burde du være ærlig med utgangspunktet ditt? Og nei, jeg sier ikke at slankeoperasjon er feil. Det er en god hjelp for flere som ikke klarer det selv. Jeg har vært inne på tanken flere ganger, men jeg ønsker prøve ut andre ting for operasjonen blir utveien. Anonymkode: c099e...45b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Det ER tåplig å ikke opplyse om det når de skryter av vektnedgangen. Du gjør drt riktig ved å jobbe hardt først, håper du slipper operasjon. Anonymkode: 88860...74b 1
Britt Banditt Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Vurderer du slankeoperasjon når du "bare" veier 90 kg? Syns det høres litt "overkill" ut. Forøvrig enig i at man bør være ærlig om at man har tatt en operasjon da.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg er vektoperert og er helt ærlig med det både ovenfor familie, venner og ev. andre. Alle synes det er bra at jeg har blitt normalvektig. Det er tungt å være tung fysisk og psykisk. Vektoperasjon skal være siste utvei. Man skal prøve dietter, slankekurer osv. Det som må til er et vanlig og livslang kosthold, men for mange lykkes ikke det. Magesekken kan kanskje være for stor, man trøstespiser, overspiser osv. Hvorfor vil folk skjule operasjon? Jo, det kan man se på flere tråder her på forumet, at man er lat, feig, tok den letteste jobben, et dumt valg, burde ha klart det på egenhånd, jukset osv. Det er ikke godt å høre slikt - også ikke på nettet - og da lar man kanskje sannheten bli i det skjulte? Anonymkode: e41c7...220
Fru Uperfekt Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vektoperert og er helt ærlig med det både ovenfor familie, venner og ev. andre. Alle synes det er bra at jeg har blitt normalvektig. Det er tungt å være tung fysisk og psykisk. Vektoperasjon skal være siste utvei. Man skal prøve dietter, slankekurer osv. Det som må til er et vanlig og livslang kosthold, men for mange lykkes ikke det. Magesekken kan kanskje være for stor, man trøstespiser, overspiser osv. Hvorfor vil folk skjule operasjon? Jo, det kan man se på flere tråder her på forumet, at man er lat, feig, tok den letteste jobben, et dumt valg, burde ha klart det på egenhånd, jukset osv. Det er ikke godt å høre slikt - også ikke på nettet - og da lar man kanskje sannheten bli i det skjulte? Anonymkode: e41c7...220 Lat = nei, antar man har prøvd endel kurer først Feig = så absolutt ikke, jeg hadde ikke turd det selv Letteste jobben = neppe, se svaret på lat Dumt valg = usikker, for det begrenser jo hvordan en kan spise i fremtiden Klart det på egenhånd = Det kan være mange grunner til at det ikke går uten drastiske tiltak som en operasjon faktisk er Juks = nok en gang se svaret på lat Ja jeg kjenner folk som har operert seg både folk som har hatt jernvilje og gjort alt rett og de som tror at står det light på ett produkt så kan en innta så mye en orker så antar at de som tar er like forskjellige og har like ulike utgangspunkt som den vi er ulike og har ulike utgangspunkt i veldig mange situasjoner.
Fru Uperfekt Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 4 timer siden, Britt Banditt skrev: Vurderer du slankeoperasjon når du "bare" veier 90 kg? Syns det høres litt "overkill" ut. Forøvrig enig i at man bør være ærlig om at man har tatt en operasjon da. Kommer vel ann på BMI er jo forskjell på en på 150 og 90 kg og en på 180 og 90 kg
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 42 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Lat = nei, antar man har prøvd endel kurer først Feig = så absolutt ikke, jeg hadde ikke turd det selv Letteste jobben = neppe, se svaret på lat Dumt valg = usikker, for det begrenser jo hvordan en kan spise i fremtiden Klart det på egenhånd = Det kan være mange grunner til at det ikke går uten drastiske tiltak som en operasjon faktisk er Juks = nok en gang se svaret på lat Ja jeg kjenner folk som har operert seg både folk som har hatt jernvilje og gjort alt rett og de som tror at står det light på ett produkt så kan en innta så mye en orker så antar at de som tar er like forskjellige og har like ulike utgangspunkt som den vi er ulike og har ulike utgangspunkt i veldig mange situasjoner. Du ser veldig fornuftig på det og har tenkt igjennom ordene, men jeg tror det er mange som slenger ut et av disse ordene spontant uten å vite hvor sårende det egentlig kan være. Anonymkode: e41c7...220
Fru Uperfekt Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du ser veldig fornuftig på det og har tenkt igjennom ordene, men jeg tror det er mange som slenger ut et av disse ordene spontant uten å vite hvor sårende det egentlig kan være. Anonymkode: e41c7...220 Idioter finner en over alt, men da er det bare å børste det av seg og ta de for det de er.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 8 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Idioter finner en over alt, men da er det bare å børste det av seg og ta de for det de er. Da er det i så fall mange idioter her på KG Anonymkode: e41c7...220
Fru Uperfekt Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er det i så fall mange idioter her på KG Anonymkode: e41c7...220 Det er det nok både her og ellers i verden, det er no bare engang sånn at alle er ulike.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå