AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Og jeg hadde ingen aning hvor gal man kan bli av sjalusi. Det verste er at jeg har ingen gyldig grunn til å være sjalu..Jeg har dessuten trodd at følelsene mine for ham har vært borte de siste månedene, men den siste uka fikk meg til å innse at jeg er fortsatt like glad i ham. Men han er ikke sånn glad i meg. Jeg føler jeg er et klassisk tilfelle for en psykiater nå. Og kan skjønne hva som skal til for å bli kaninkoker... Jeg vil ha ham. Men jeg vet ikke om jeg kunne stolt på ham om jeg hadde fått ham... Men han er et fantastisk menneske, bortsett fra på damefronten. Og jeg er sikker på at vi er minst to som er like forelsket... Derav min sjalusi! Og vanvittige lyst til å "sladre" til henne... Kjære idiotiske hode og hjerte.. Glem den mannen og forelsk deg i en annen som faktisk vil ha hele deg! Sitat Anonymkode: 498f1...20f 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Hva har han egentlig gjort? Anonymkode: 071a3...ea6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg hadde ingen aning hvor gal man kan bli av sjalusi. Det verste er at jeg har ingen gyldig grunn til å være sjalu..Jeg har dessuten trodd at følelsene mine for ham har vært borte de siste månedene, men den siste uka fikk meg til å innse at jeg er fortsatt like glad i ham. Men han er ikke sånn glad i meg. Jeg føler jeg er et klassisk tilfelle for en psykiater nå. Og kan skjønne hva som skal til for å bli kaninkoker... Jeg vil ha ham. Men jeg vet ikke om jeg kunne stolt på ham om jeg hadde fått ham... Men han er et fantastisk menneske, bortsett fra på damefronten. Og jeg er sikker på at vi er minst to som er like forelsket... Derav min sjalusi! Og vanvittige lyst til å "sladre" til henne... Kjære idiotiske hode og hjerte.. Glem den mannen og forelsk deg i en annen som faktisk vil ha hele deg! Anonymkode: 498f1...20f Har det på samme måte, men vil ikke være sammen med fyren. Men tanken på at han er med hun andre er smertefullt og river opp hjertet mitt, dessuten er hun tynnere en meg Anonymkode: d1196...ed4 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Har vært der! Min erfaring er at føler jeg på sjalusien så er det antakelig noe i det. Har også vært med menn hvor jeg overhode ikke har vært sjalu. Første kjæresten var jeg ikke sjalu en plass, mens andre hold jeg på å klikke. Viste seg at han var notirisk utro og en damemagnet. Tredje kjæresten var ikke sånn igjen, mens han siste jeg datet holdt på med flere bak min rygg, og jeg var så sjalu atte hjælp. Anonymkode: 1bb49...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Det er ingenting som er så enkelt som å manipulere en kvinne. Kvinner er ganske dumme når det kommer til følelser. Anonymkode: 71c85...6de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå