Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang kjedet deg i en drøm? 

Jeg har faktisk sovet dårlig, fordi jeg har kjedet meg så mye i drømmen min. Det har ikke skjedd ofte, men det har skjedd. Det er rart, hvordan hjernen min torturerer meg sånn. Neida, men joda. Er det flere som har opplevd kjedelig drømmer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjedelige drømmer, men drømmer hvor jeg vet at jeg drømmer, hender ofte. 

Jeg har faktisk lært meg noen ting å se etter for å avgjøre om det er en drøm. Jeg ser etter detaljer, for eksempel teksten i en bok. Da avsløres det fort om det er en drøm. 

Skrevet
7 minutter siden, stan skrev:

Jeg har faktisk lært meg noen ting å se etter for å avgjøre om det er en drøm. Jeg ser etter detaljer, for eksempel teksten i en bok. Da avsløres det fort om det er en drøm. 

Samme her, jeg har ganske ofte mareritt. Har heldigvis begynt i drømmen å tenke at dette er bare et mareritt du må våkne, så våkner jeg etterhvert da, livredd og med høy puls....i grunnen det helt motsatte av å kjede seg i drømme 🙊

Anonymkode: faad6...61f

Skrevet
17 minutter siden, stan skrev:

Haha samme her! Når det er klin umulig å taste et nummer eller skrive melding på telefonen uansett hvor hardt jeg prøver DA vet jeg at det er en drøm :fnise:

Anonymkode: 11568...c99

• Liker 1
Skrevet

Har ikke kjedet meg i drømmer, men noen drømmer kan være utrolig kjedelige når jeg husker tilbake på dem, og jeg lurer på hva som er vitsen med slike drømmer.

Opplever sjeldent å lure på om jeg drømmer med mindre det er et mareritt, da klarer jeg ofte å våkne ved å tenke at det er en drøm.

Har også opplevd å lure helt seriøst på om jeg drømmer i våken tilstand, jeg trodde ikke det gikk an, men joda. Ved å tenke etter hvordan jeg kom meg dit jeg var så skjønte jeg at jeg ikke drømte.

Skrevet

Noen gang drømt at du drømte om å drømme en drøm om drømmer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...