AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Viss jeg melder meg inn i en offentlig gruppe, vil venner jeg har på facebnok se det da? 😀 Da tenker jeg på at de får beskjed med en gang at jeg meldte meg inn,sånn på statusen sin. Vet at man kan holde det skjult slik at ingen venner kan gå inn på profilen å se det.. Anonymkode: 886f0...27f
Drama.Queen Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Ja, det kommer gjerne opp i news feeden demmers.
Million Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg har aldri sett noenting på min newsfeed at noen har meldt seg inn her eller der i FB grupper. Så nei, jeg tror ikke dette er noe som kommer opp for andre.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Jo, noen ganger kommer det opp. Anonymkode: bb672...312
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Så lenge gruppa ikke er hemmelig, så kan det komme opp. FB vil nok også foreslå for enkelte av vennene dine å melde seg inn i gruppa fordi du er med i den. Så om det er en gravidgruppe, så vent med å meld deg inn før du har fortalt familien din om det Anonymkode: 0ddc0...6d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå