Gjest Sapzy Skrevet 21. november 2004 #1 Skrevet 21. november 2004 Hmm. Hadde sex med min beste venninne her om dagen! Vi var fulle og klina heftig (hender ofte vi kliner i fylla, det samme gjelder for de andre jentevennene mine, det er bare på gøy, liksom), kanskje litt heftigere enn vanlig. Ting utvikla seg, og vi endte opp i senga sammen med dildoen hennes. Det var utrolig deilig! Alt var så trygt og godt, var ikke redd for å si hva jeg ville ha eller si fra hvis noe var feil eller gjorde vondt. For hver gang vi kryssa en ny grense (ta på pupper, ta i skrittet, slikke...), forsikra vi oss om at det var greit for den andre. Holdt på i timesvis, vi fikk liksom aldri nok av hverandre! Vi har snakka om det flere ganger i etterkant, begge er enige om at det var en morsom og deilig opplevelse, men at det var en engangsgreie. Vi har et veldig nært forhold sånn ellers (bor sammen), og klemmer og "koser" egentlig en god del, men det har aldri vært noe seksuelt i det. Dette har heldigvis ikke forandra seg i etter vår lille one night-stand! Ville bare si det 8)
Gjest Me too.... Skrevet 21. november 2004 #2 Skrevet 21. november 2004 Jeg har også hatt sex med min beste venninne i fylla! Fin opplevelse, og vi har snakket om det i ettertid. Men, jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det igjen, det blir for komplisert i og med at vi begge er gift...!!!
Gjest pokkerivold Skrevet 21. november 2004 #3 Skrevet 21. november 2004 Dere jenter er ikke sanne. Eneste grunnen til at dere gjorde det ,var at det er så voldsot mye pes og slik ang. dette temat nå for tiden. Det er en trend. Og dere må jo alltid følge disse trendene. Jenter som kliner med andre jenter..dere er noen borbannade lokkmus hele gjengen. Hvis vi mannfolka ikke hadde likt det, hadde dere aldri turd å engang kysse hverandre på kinnet.
Gjest Sapzie Skrevet 21. november 2004 #4 Skrevet 21. november 2004 Idiot! Lenge siden du har fått deg noe? Tenner vel ikke på ting fordi det er "trend" vel!
Gjest pokkerivold Skrevet 21. november 2004 #5 Skrevet 21. november 2004 Klart det er er trend for er voldsomt i vinden for tiden. Bare se på alle "straighte" damene som bare er ute etter å prøve/utforske med en jente. Det kryr jo av dem. Eneste grunnen til at de havnet i sengs. Jævla hurpe.
Gjest Sapzy Skrevet 21. november 2004 #6 Skrevet 21. november 2004 Hm, lurer på om du egentlig bare prøver å provosere, jeg... Virker for dumt til å være virkelig. Uansett, kan du vennligst gå et annet sted å spy ut fjortiskommentarene dine? Du ødelegger stemningen!
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2004 #7 Skrevet 21. november 2004 Sapzy: Så fordi jeg er uenig med deg, så er ødelegger jeg forumet? Du må da tåle å bli sagt i mot? Det er jo først nå tråden begynner å bli spennende. Jeg har da bare sagt mine meninger. Liker du dem ikke, så får du stikke en annen plass!! enkelt?
Gjest seroxata Skrevet 21. november 2004 #8 Skrevet 21. november 2004 hmm, jeg kysser endel med bestevenninnene mine i fylla, men der slutter det også... foreløpig iallefal.. Men ser ikke noe galt med det, helt uskyldig... Og vi gjør det ikke for å provosere menn, vi gjør det fordi vi liker det.. er surt å si, på en måte, men inntil jeg kyssa bestevenninna mi for litt siden, så hadde jeg trodd at jeg ikke likte å kysse, men hun fikk meg til å like det... Er jeg sær da? Eller har jeg bare vært utfor ¨dårlige kyssere? Jaja....
Gjest Valhalla Skrevet 22. november 2004 #9 Skrevet 22. november 2004 Det virker definitivt som slikt har blitt trendy. All denne homsingen og lesbingen rundt omkring og at man liksom kaller seg bi. Æsj.
Gjest Anonymous Skrevet 22. november 2004 #10 Skrevet 22. november 2004 Jupp. Jeg "kaller meg liksom bi". Det er deilig å knulle damer, selv om det er trendy. Det er deilig å knulle menn, selv om det er utrendy.
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2004 #11 Skrevet 22. november 2004 hmm, jeg kysser endel med bestevenninnene mine i fylla, men der slutter det også... foreløpig iallefal.. Men ser ikke noe galt med det, helt uskyldig... Og vi gjør det ikke for å provosere menn, vi gjør det fordi vi liker det.. er surt å si, på en måte, men inntil jeg kyssa bestevenninna mi for litt siden, så hadde jeg trodd at jeg ikke likte å kysse, men hun fikk meg til å like det... Er jeg sær da? Eller har jeg bare vært utfor ¨dårlige kyssere? Jaja.... Neida, det er bare meg som er BEST, beibi ;D Sikkert fordi jeg ikke stapper tunga ned i halsen på folk og slikker tennene deres haha!
Gjest Sapzy Skrevet 22. november 2004 #12 Skrevet 22. november 2004 Pokkerivold, det er helt greit at du er uenig med meg, aksepterer det fullt ut. Men det at du kaller meg lokkemus og hurpe på det grunnlag at jeg har hatt en fin opplevelse som jeg ville dele med dere, det synes jeg vitner om grinebiteri og trangsynthet. Når det gjelder trend og sånt, skal jeg være enig at det nok finnes de som har sex med jenter bare for å "ha det på lista", siden det er "in". Tror nok også det at det er så godtatt fører til at det skjer oftere, fordi grensen ikke lengre er så vanskelig å tråkke over. Trend eller ikke trend, for min del hadde det ingenting med det å gjøre. Det var noe jeg hadde lyst til, fordi jeg tente på det der og da. Så det så!
aline Skrevet 22. november 2004 #13 Skrevet 22. november 2004 ... for før i tiden DRØMTE ikke kvinner om sex med andre kvinner engang, det er KUN blitt en fantasi hos folk som lar seg påvirke av trender!! at mange fantaserer om andre kvinner har INGENTING med egen lyst å gjøre, men kun fordi menn synes det er kult.... joda, det er fler nå en før som kliner med venninder, og akkurat klininga i all offentlighet, tror jeg også kommer av at mannfolka liker det!! sex mellom to venninder, uten at det finnes menn til stede, tror jeg derimot har mindre med trend å gjøre og mer med at det nå ikke er tabu å teste ut fantasier og leve ut det man tenner på der og da. Mye er mer lov, og kvinner kan gjøre mer av det de vil uten at de blir sett ned på, ergo GJØR de det!! (har forøvrig aldri hatt sex med venninda mi eller klina med venninder, men har fantasiene om jentesex selv om jeg ikke ønsker å leve dem ut. Og har hatt det lenge før det ble "trendy", de har heller ingenting med menn å gjøre, så om menn tenner på at kvinner har slike fantasier, så er det ett pluss for dem som betyr null for meg) mannfolk!! ærre rart kvinner går til kvinner?
MissJ Skrevet 23. november 2004 #14 Skrevet 23. november 2004 Kan ikke helt forstå at folk er så imot at folk lever ut sine fantasier enten om det er sex med den ene eller den andre, folk får gjøre som de vil uten at de skal bli dømt eller kalt hurpe osv av den grunn. Synes det er kult at du gjør som du vil Sapzy, og så lenge du ikke har noe problem med det i ettertid:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå