Gå til innhold

Skjønner ikke hva hun vil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg altså sånn at jeg har møtt en flott jente. Vi har vært på to dater. Vi hadde avtalt en tredje date forrige uke, men da avlyste hun en time før å sa at han hadde blitt syk. Jeg ønsket henne god bedring og sa hun kunne ta kontakt da når hun ble frisk. Det skulle hun sa hun. Noen dager senere sender jeg en melding om hvordan formen er. Da sier hun at hun er blitt frisk. Jeg synes det var litt rart at hun ikke hadde sagt noe, så jeg spurte rett ut om hun var interessert i å treffes igjen, eller om vi bare skulle la det bli med de to datene. Følte jeg ga henne et bra utgangspunkt til å da si rett ut hvis hun ikke ville treffes mer. Hun sa hun var interessert i å møtes mer. Har som regel vært jeg som har tatt kontakt først, så denne gangen tenkte jeg å holde meg litt tilbake. Hun har ikke gitt lyd fra seg på en uke nå.. Har en veldig dårlig magefølelse.

Så dere kvinner her inne, hva tror dere?

Anonymkode: edffa...c1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok at hun ikke er interessert i å møte deg igjen og bare litt for feig til å si det rett ut.

Anonymkode: fb6f1...6a0

• Liker 9
Skrevet

BeilerALERT. Pass opp for kvinner som kun har et oppmerksomhetsbehov å dekke. Det finnes noen av dem, og de fløter med enormt mange av gangen, så på ett eller annet tidspunkt vil du antaglig komme utfor en.

Anonymkode: c8822...e68

• Liker 5
Skrevet

Min erfaring som mann er at dersom du lurer på hvor du har henne så har du henne ikke. Vi menn må både initiere kontakt og kurtisere en ofte passiv kvinne, med mindre du er råheldig og får alt i fanget fra et grepa kvinnfolk som selv tar i et tak. Det kjedelige er at man som mann dessverre må akseptere begge disse kjipe sidene av dating. Det hører til sjeldenhetene at menn får noe gratis av noen. Sånn er verden satt sammen. Noen kvinner vil gjerne smake litt på maten, men ikke spise hele middagen. De kaster bort tiden din for egen vinnings skyld. Det er en slags versjon av luremus og playerbegrepene. Tragedien, der alt virkelig roter seg bort i tåpelighetene, er når man håper og pusher på videre. Du vet jo at det aldri blir noe av. Kutt kontakten. Spar deg selv for hjertesorgen.

En fin tommelfingerregel i dating er å alltid velge de som setter pris på deg. De lar deg ikke lure på om de er interesserte. Sånn er det bare.

• Liker 4
Skrevet

For å si det sånn, som kvinne, hver gang en mann gjør slikt med meg så tar jeg det som at han ikke er interessert. Han holder meg gjerne på gress mens han ser om han har sjans på noe "bedre" derfor får jeg ikke en reell avvisning. Det samme skjer nok med deg her. Det er kjipt, men sånn er det for oss alle. Jeg opplever samme oppførsel fra menn. Drit i hu og finn deg ei som er like interessert som deg! :)

Anonymkode: c5f2c...3df

• Liker 5
Skrevet

Er i akkurat samme situasjon som deg. Roter med en nå som er akkurat samme . Hun tar aldrig initiativ eller noe. Men hun er interessert. Jeg tar bare kontakt jeg først så blir det som det blir...og vi har nå hatt første samleie :D noen damer er slik. Så må du huske at de også er opptatt med venniner og en haug andre menn som er innpåsliten og ute etter de. Vist du allerede har datet henne så er det et bra tegn. Ta initiativ du. Men ikke skriv hver dag...hold litt tilbake. Lykke til

Skrevet

Hun er lunken. Alle er veldig tilgjengelig når det er noe de virkelig vil.

Anonymkode: e6c5a...5d6

• Liker 4
Skrevet

Det kan faktisk hende hun er veldig intressert, hun bare tar ikke så mye kontakt. Sånn er jeg.. Jeg er veldig sånn ta jeg vil ikke forstyrre han eller noe sånt så derfor pleier jeg å la han stå for å ta kontakt. Men til gjengjeld så gir jeg selvsagt lyd fra meg hvis det går mer enn noen dager.

Vanskelig å vite det der. Men enten så må du bare la det gå tid og se om hun kontakter deg eller så må du spørre henne igjen.

Anonymkode: cf77c...c57

Skrevet

syns du skal glemme henne og date andre damer

Skrevet (endret)
16 timer siden, Arcturus skrev:

En fin tommelfingerregel i dating er å alltid velge de som setter pris på deg. De lar deg ikke lure på om de er interesserte. Sånn er det bare.

<3

__________________________________________________________________________________

Noen ganger kan man være interessert selv om det ikke virker sånn fordi man blir så mindfucka av hele opplegget og er redd for å være for ivrig....

Endret av pika
  • Liker 7
Gjest canacas
Skrevet
6 minutter siden, pika skrev:

Noen ganger kan man være interessert selv om det ikke virker sånn fordi man blir så mindfucka av hele opplegget og er redd for å være for ivrig....

Jepp, støtter denne! Slik har denne spillegalskapen blitt, vi har ingen anelse om hvordan vi skal være lenger. 

Skrevet
1 time siden, canacas skrev:

Jepp, støtter denne! Slik har denne spillegalskapen blitt, vi har ingen anelse om hvordan vi skal være lenger. 

Mhmm! Alt man gjør er uansett feil - svarer man for fort er man for på, svarer man for sent har de funnet noen andre å snakke med...

Jeg orker ikke sånn teit spill jeg, så nå svarer jeg når jeg har lest meldingen uansett om det er et kvart sekund etter at den ble sendt eller om det har gått en uke...

• Liker 4
Gjest canacas
Skrevet
2 minutter siden, pika skrev:

Mhmm! Alt man gjør er uansett feil - svarer man for fort er man for på, svarer man for sent har de funnet noen andre å snakke med...

Jeg orker ikke sånn teit spill jeg, så nå svarer jeg når jeg har lest meldingen uansett om det er et kvart sekund etter at den ble sendt eller om det har gått en uke...

Jupp, det har jeg alltid gjort og kommer nok til å fortsette med. Men jeg må innrømme at jeg har resignert litt også, det virker ikke verdt det. 

• 1 måned senere...
Skrevet

ikke gi opp..men ikek gi for mye av deg selv heller . alt er et spill. ikke vis for mye interesse. hun er kvinne og har nokk flere titalls kåte menns oppmerksomhet samtidig . vist du ikke har tatt initiativ på en stund så ta kontakt og si hva du vil. hva kan det skade ? enten tar du kontakt og det går enten videre eller blir ødelagt....ellers så venter du og hun tar nok aldrig kontakt ....damer er passive desssverre. de får alt i hendene på datingsiden 

Skrevet

Hun kan være en sjenert og gammeldags altid vent for din trekk 😊

Anonymkode: 11fa8...06d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...