AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jeg har forsøkt primer for ansiktshud fra Clinique og øyeprimer fra Makeupmekka. Men jeg synes ansiktsprimeren gir et tørt ognunaturlig resultat. Øyeskyggeprimeren gjlr bare skyggen mer kladdete å legge. Jeg foretrekker litt øyekrem og så et transparent pudder før jeg legger skyggen. Ansiktslrem, makeupmrem og et lett pudder på resten av ansiktet også, og gjerne litt concealer under øyne og andre strategiske steder. Hva er deres erfaringer med primere? Er det unødvendig om man ikke har fet hud? Anonymkode: 1c266...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jeg bruker ikke primer, men jeg prepper huden med rens, toner og fuktighetskem før jeg tar på sminke. Bruker eventuelt litt primer rundt øynene for å unngå "creasing" dersom jeg bruker øyensminke Anonymkode: 76cee...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 16. oktober 2016 #3 Del Skrevet 16. oktober 2016 bruker bare foundation og renseservietter fra simple og det blir så bra så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Del Skrevet 16. oktober 2016 Beklager alle skrivefeilene i HI, forresten. Ipadtastaturet er litt slitt. Men da ser jeg vi er flere med liknende erfaringer Anonymkode: 1c266...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 17. oktober 2016 #5 Del Skrevet 17. oktober 2016 Jeg bruker ikke primer på ansiktet, synes sminken blir helt fin og holder godt uten, men hvis man finner rett type kan den gjøre foundation lettere å legge. Øyeskyggeprimer derimot har gjort en stor forskjell for meg med litt oljete øyelokk. Skyggen creaser mindre, og fargen kommer bedre fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Del Skrevet 17. oktober 2016 7 timer siden, Kaffekrus skrev: Jeg bruker ikke primer på ansiktet, synes sminken blir helt fin og holder godt uten, men hvis man finner rett type kan den gjøre foundation lettere å legge. Øyeskyggeprimer derimot har gjort en stor forskjell for meg med litt oljete øyelokk. Skyggen creaser mindre, og fargen kommer bedre fram Mine øyelokk er litt tørre, i hvert fall på begynnelsen av dagen, så kanskje det er derfor primeren ikke fungerer så godt. Men kanskje jeg kan prøve å legge litt av primeren i globallinjen. Anonymkode: 1c266...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 17. oktober 2016 #7 Del Skrevet 17. oktober 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine øyelokk er litt tørre, i hvert fall på begynnelsen av dagen, så kanskje det er derfor primeren ikke fungerer så godt. Men kanskje jeg kan prøve å legge litt av primeren i globallinjen. Anonymkode: 1c266...07a Kan hende du må prøve deg fram med type primer også? Men om du synes øyeskygge sitter godt uten primer, er det jo strengt tatt ikke nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radon Skrevet 17. oktober 2016 #8 Del Skrevet 17. oktober 2016 Jeg bruker en fuktighetsgivende primer i hele ansiktet, og en som fyller igjen porer rundt nesen. Bruker bare primer på øyenlokkene hvis jeg skal noe spesielt som krever mye øyenskygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Del Skrevet 17. oktober 2016 2 timer siden, Kaffekrus skrev: Kan hende du må prøve deg fram med type primer også? Men om du synes øyeskygge sitter godt uten primer, er det jo strengt tatt ikke nødvendig Ja, de er nok litt ulike. Og kanskje trenge jeg det ikke. Har skygger av god kvalitet. 44 minutter siden, Radon skrev: Jeg bruker en fuktighetsgivende primer i hele ansiktet, og en som fyller igjen porer rundt nesen. Bruker bare primer på øyenlokkene hvis jeg skal noe spesielt som krever mye øyenskygge. Takk for svar. Var bare litt nysgjerrig på hvor utbredt de var å bruke det Anonymkode: 1c266...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 17. oktober 2016 #10 Del Skrevet 17. oktober 2016 Ingen primer her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathj Skrevet 18. oktober 2016 #11 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg bruker kun primer hvis jeg skal noe spesielt og vil at sminken skal vare lenger. Jeg bruker Smashbox primer på ansiktet, og MAC paint pot i Painterly på øyelokkene (vanligvis). Til daglig bruker jeg sjelden mye tid på øyeskygger og liknende, så da bruker jeg en vannfast kremskygge (vanligvis Make Up For Ever Aqua Cream i Warm Beige) som gjør jobben ganske greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 18. oktober 2016 #12 Del Skrevet 18. oktober 2016 Jeg bruker kun en glødgivende primer når jeg skal på fest. Denne gjør bare at sminken blir mer skinnende. Primere som skal gjøre porene mindre osv funker ikke. Det gjør bare at sminken syns mer på huden. Bruker øyeskyggeprimer i en liten sort tube fra H&M til 50 kr til daglig, funker helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vackra Skrevet 18. oktober 2016 #13 Del Skrevet 18. oktober 2016 Bruker kun primer til øyelokk når jeg skal ha på øyenskygge. Får lett crease i øyet og sminken får stripe og sånn. Med primer ser den helt nylagt ut når jeg kommer hjem fra fest klokka 05, som når jeg dro klokka 18 dagen før! Tar bare litt på hver lillefinger og gnir litt på øyelokket og lar det tørke litt før jeg tar på øyenskyggen. Bruker smashbox photofinish eller noe. Grå og svart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #14 Del Skrevet 18. oktober 2016 Takk for alle tips Anonymkode: 1c266...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå