AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Hei Jeg får arbeidsavklaringspenger nå, hvilken type støtte vil jeg får dersom jeg blir gravid nå? Har jeg rett på engansstønad? Anonymkode: ac976...eec
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg får arbeidsavklaringspenger nå, hvilken type støtte vil jeg får dersom jeg blir gravid nå? Har jeg rett på engansstønad? Anonymkode: ac976...eec Hvis du ikke er i stand til å jobbe nå, hvordan har du da tenkt å gjøre det når barnet kommer? Du blir ikke rikere med et barn vet du... Anonymkode: 66a08...1f8 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 AAP gir opptjening til foreldrepenger. Du får ikke både engangsstønad og foreldrepenger. https://www.nav.no/no/Person/Familie/Venter+du+barn/foreldrepenger--347653 Anonymkode: 3ecf0...c0e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Du er syk og planlegger barn? Ok. Anonymkode: 02ace...68d 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Takk for svar. Man trenger ikke å være syk for å få arbeidsavklaringspenger. Er kun for å finne ut hvilken jobb jeg kan fungere i på lang sikt -Ts Anonymkode: ac976...eec 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 Da er det eneste fornuftige å vente med barn til du får deg en jobb. Anonymkode: fe614...7ae 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #7 Skrevet 16. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg får arbeidsavklaringspenger nå, hvilken type støtte vil jeg får dersom jeg blir gravid nå? Har jeg rett på engansstønad? Anonymkode: ac976...eec Hei! Du får foreldrepenger når du blir mor. Du kan ha rett på arbeidsavklaringspenger når den perioden er ferdig, dersom situasjonen din er den samme da. Til dere som klager på trådstarter, enkelte fungerer ikke helsemessig i ett yrke, og må bytte/omskolere seg til et annet. Er du utdannet hjelpepleier og får kroniske ryggproblemer, så kan du godt være både i jobb og få barn, men du fungerer ikke som hjelpepleier. Anonymkode: 94785...105 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Du får foreldrepenger når du blir mor. Du kan ha rett på arbeidsavklaringspenger når den perioden er ferdig, dersom situasjonen din er den samme da. Til dere som klager på trådstarter, enkelte fungerer ikke helsemessig i ett yrke, og må bytte/omskolere seg til et annet. Er du utdannet hjelpepleier og får kroniske ryggproblemer, så kan du godt være både i jobb og få barn, men du fungerer ikke som hjelpepleier. Anonymkode: 94785...105 Takk for fornuftig svar! Det hjalp virkelig. Godt å få støtte i at man ikke trenger å være invalid bare får at man får støtte fra NAV Jeg er nå i praksis i en jobb jeg fungerer i, så framover vil det nok være håp for meg også gitt. Anonymkode: ac976...eec 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #9 Skrevet 16. oktober 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Du får foreldrepenger når du blir mor. Du kan ha rett på arbeidsavklaringspenger når den perioden er ferdig, dersom situasjonen din er den samme da. Til dere som klager på trådstarter, enkelte fungerer ikke helsemessig i ett yrke, og må bytte/omskolere seg til et annet. Er du utdannet hjelpepleier og får kroniske ryggproblemer, så kan du godt være både i jobb og få barn, men du fungerer ikke som hjelpepleier. Anonymkode: 94785...105 Vet du noe om hvordan foreldrepenger er i forhold til arbeidsavklaringspenger? Er det mye mindre? Om jeg fortsatt frå aap i det jeg eventuelt blir gravid så skal vi nok greie oss uansett, da mannen tjener greit. Skal jo selvsagt ikke belage meg på den andres inntekt, men er bare midlertidig om jeg ikke er kommet ut i 100% jobb enda Anonymkode: ac976...eec
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du noe om hvordan foreldrepenger er i forhold til arbeidsavklaringspenger? Er det mye mindre? Om jeg fortsatt frå aap i det jeg eventuelt blir gravid så skal vi nok greie oss uansett, da mannen tjener greit. Skal jo selvsagt ikke belage meg på den andres inntekt, men er bare midlertidig om jeg ikke er kommet ut i 100% jobb enda Anonymkode: ac976...eec Hvis du leser alt i linken jeg ga deg, finner du svar på dette. Anonymkode: 3ecf0...c0e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #11 Skrevet 17. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du noe om hvordan foreldrepenger er i forhold til arbeidsavklaringspenger? Er det mye mindre? Om jeg fortsatt frå aap i det jeg eventuelt blir gravid så skal vi nok greie oss uansett, da mannen tjener greit. Skal jo selvsagt ikke belage meg på den andres inntekt, men er bare midlertidig om jeg ikke er kommet ut i 100% jobb enda Anonymkode: ac976...eec Er det noe bedre å belage seg på å bli forsørget av staten da? 100% jobb vil du uansett slite med å få. Det er vanvittig vanskelig å komme seg inn i arbeidsmarkedet for tiden. Å det vil ikke gjøre det enklere om du har et lite barn. Anonymkode: 0b325...cf9 1
Peter007 Skrevet 17. oktober 2016 #12 Skrevet 17. oktober 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Jeg får arbeidsavklaringspenger nå, hvilken type støtte vil jeg får dersom jeg blir gravid nå? Har jeg rett på engansstønad? Anonymkode: ac976...eec Er du samboer eller gift?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #13 Skrevet 17. oktober 2016 Samboer -Ts Anonymkode: ac976...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå