aiba Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Nå tok jeg min første sjokoladeshake fra NOKA-dietten. Blir spennende å se om jeg greier helle i meg dette skvipet frem til jeg blir tynn lol. Fins det kurer som er litt lettere å ha i seg?
Gjest godt Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Dette virker jo ikke holdbart? Du beskriver det selv som skvip og du skal drive med det til du blir tynn (vet ikke hvor langt i fra tynn du er nå)? Hva med å bare spise normal mat i et normalt kaloriunderskudd? Da får du de smakene du liker OG du lærer deg å spise på et vis som du kan holde ut med resten av livet (fordi jeg regner med at målet med vektnedgangen ikke er å snu på flisa når du er i mål og spise deg større igjen på gamle uvaner).
aiba Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2016 har ikke energi til å tilberede mat pga sykdom.
aiba Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2016 skal seff spise normalt og i kaloriunderskudd når jeg er bedre i min sykdom
Gjest godt Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 3 minutter siden, aiba skrev: skal seff spise normalt og i kaloriunderskudd når jeg er bedre i min sykdom Det finnes vel plenty med annen mat du kan spise som ikke krever tilberedning, men som du synes smaker bedre og ikke minst koster mindre(!) enn den dietten der? Jeg har selv mange travle uker i året der jeg ikke lager meg middag. Da kan jeg leve på brødskive med diverse pålegg, frukt og grønnsaker man kan knaske rå, eller rett og slett bare fjorland! Selv om jeg kanskje ikke har det beste kostholdet i disse periodene vil jeg si at til og med når jeg bare hiver noe ferdgmat i mikroen eller hiver en salamiskive på brødskiva får i meg mer variert og smakfull mat enn det du gjør på den dietten der.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 15 minutter siden, aiba skrev: Nå tok jeg min første sjokoladeshake fra NOKA-dietten. Blir spennende å se om jeg greier helle i meg dette skvipet frem til jeg blir tynn lol. Fins det kurer som er litt lettere å ha i seg? Om det er kurer som er lettere å ha i seg vet jeg ikke, men jeg er veldig dårlig på å lage kalorifattig mat og spise mindre så for meg var løsningen å bruke Noka slavisk. Gikk ned 14 kilo ved hjelp av Noka med jordbærsmak, for ca et år siden. Ca to-tre av kiloene er tilbake. Men suden vektnedgangen har gjort at det er enklere for meg å være mer aktiv så har jeg klart å holde den vekten. Lykke til! Anonymkode: aa856...9f8
aiba Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om det er kurer som er lettere å ha i seg vet jeg ikke, men jeg er veldig dårlig på å lage kalorifattig mat og spise mindre så for meg var løsningen å bruke Noka slavisk. Gikk ned 14 kilo ved hjelp av Noka med jordbærsmak, for ca et år siden. Ca to-tre av kiloene er tilbake. Men suden vektnedgangen har gjort at det er enklere for meg å være mer aktiv så har jeg klart å holde den vekten. Lykke til! Anonymkode: aa856...9f8 hvor lang tid brukte du på de 14 kg? gikk ned 15 kg da jeg var bedre i forhold til sykdommen min med å lage mat selv og gå mye og sånn. men var ikke slavisk, så brukte mye lenger tid enn nødvendig ifølge PT min...daværende pt
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 30 minutter siden, aiba skrev: hvor lang tid brukte du på de 14 kg? gikk ned 15 kg da jeg var bedre i forhold til sykdommen min med å lage mat selv og gå mye og sånn. men var ikke slavisk, så brukte mye lenger tid enn nødvendig ifølge PT min...daværende pt Brukte ca fire måneder. Også gikk det et par måneder etter at jeg sluttet op kuren før vekten hadde stabilisert seg og etter det har den vært der den er nå. Anonymkode: aa856...9f8
aiba Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter #9 Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Brukte ca fire måneder. Også gikk det et par måneder etter at jeg sluttet op kuren før vekten hadde stabilisert seg og etter det har den vært der den er nå. Anonymkode: aa856...9f8 huff shakes i fire mnd...... du er sterk!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #10 Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, aiba skrev: huff shakes i fire mnd...... du er sterk! Eller trassig . Men jeg kom til et punkt hvor jeg bare måtte trå til. Ned i vekt skulle jeg! Anonymkode: aa856...9f8 1
aiba Skrevet 16. oktober 2016 Forfatter #11 Skrevet 16. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller trassig . Men jeg kom til et punkt hvor jeg bare måtte trå til. Ned i vekt skulle jeg! Anonymkode: aa856...9f8 Der er jeg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå