AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Ønsker å bli med i en fritidsaktivitet i byen der jeg bor. For noen mnd siden tinder-datet jeg en mann, men det ble bare fire dates. Jeg var åpen om hva jeg ville med disse datene, altså at jeg datet seriøst og ikke bare for moroskyld. Jeg var også åpen om at jeg trivdes å være med han, så han skjønte jo godt at jeg begynte å like han. Jeg vet at han er med på denne fritidsaktiviteten, og han fortalte mye om den da vi datet. Jeg har lenge hatt lyst til å begynne med denne aktiviteten, men visste ikke at det faktisk er en gruppe for det her i byen før han sa det. Datinga endte jo opp med at han sluttet å ta kontakt, og jeg sendte meld og spurte om han ville date noe mer eller om han ville slutte å treffes. Han ga meg et hyggelig svar tilbake om at han ikke kunne fortsette å treffes nå.. Hva nå enn det betyr. Uansett. Jeg ønsker å bli med på denne fritidsaktiviteten, men føler det blir så kleint når han er der? At han skal tenke at jeg Stalker han huff.. Jeg gjør jo ikke det. Jeg likte han godt, men ble jo aldri forelska liksom. Syns jo det blir for dumt å droppe aktiviteten bare fordi han er der. Men, ja. Blir det kleint? Og hvis jeg starter der blir det jo bare dumt å overse han. Vet jeg høres fryktelig fjortiss ut. Jeg er i slutten av 20-årene. Men huff, jeg fikk dårlig nok selvtillit på slutten da vi datet og han ga signaler om at han ikke var mer interessert. Og jeg endte opp med å føle at jeg maste og var litt små-desp. Er så redd for at han skal tro jeg Stalker han og er helt gæren. Anonymkode: 081ff...c9f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Driter forresten i at han er der jeg da. Har ikke tenkt å prøve å sjekke han opp noe mer eller noe. Men ønsker jo bare at det ikke skal bli sånn klein stemning. TS Anonymkode: 081ff...c9f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Bare overse han eller vær normalt høflig om du ikke er interessert lenger så går det seg til. Anonymkode: 27b9a...519
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #4 Skrevet 19. oktober 2016 Nei. Hils høflig når du ser han, men ikke inviter til en samtale. Det får i så fall ligge på han (ettersom det var han som avbrøt relasjonen deres). Ellers fokuserer du på fritidsaktiviteten og de andre gruppedeltakerne. Anonymkode: ca569...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå