AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Del Skrevet 16. oktober 2016 Mine foreldre ble separert for en stund siden og jeg er enebarn. Jeg føler veldig på det med at jeg har et slags ansvar for at de skal ha det så bra som mulig og ikke føle seg ensomme. Nå bor de jo hver for seg alene. De har jo begge familie og venner, men mange er jo opptatt så det er jo ikke så ofte de ser de. Men jeg føler jeg kommer litt i klem av og til. De vil jo at jeg så ofte som mulig skal komme på besøk, og da spesielt i helgene. Det er jo i helgene det ofte er greit å være sammen med noen og man har fri. Men jeg har også behov for å bare være litt alene innimellom og jeg har jo et sosialt liv med egne venner. Jeg føler meg litt dum når jeg sier nei til å treffe de i helgene fordi jeg har andre planer/bare vil være litt alene. Er det noe jeg kan gjøre for ikke å føle det slik? Kanskje noen kan dele erfaringer? Anonymkode: d77ab...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 16. oktober 2016 #2 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jeg gjorde avtaler med dem begge om hvilke helger jeg ville komme på besøk. De hadde respekt for at jeg hadde mitt eget liv. Men det var enklere når de visste når jeg ville komme på besøk neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå