Gå til innhold

Han vil møtes, jeg vil ikke. Hvordan si i fra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg holdt på med for et halvt år siden har begynt å ringe meg og sende meg meldinger igjen. Det var han som "avsluttet" datingen den gang med begrunnelse at han måtte finne seg selv og at det ikke passet med noe forhold akkurat da. 

Derfor synes jeg det er litt rart han har tatt kontakt igjen nå, det er jo ikke slik at jeg sitter på han. Jeg har kommet over han og har datet andre. Han er en litt "sart" sjel og jeg ga han vel inntrykk tidligere i høst at vi kanskje kunne møtes igjen. Jeg turte vel ikke helt å si nei. Men jeg er så usikker, for vi er veldig ulike og jeg har ikke lyst å kaste bort tid på han på en måte. Men jeg føler at jeg skylder han en forklaring, for jeg kan jo ikke sitte her å aldri svare på telefonen eller meldingene hans. 

Har dere en god ide til hva jeg kan si til han? Jeg vil jo ikke virke frekk, men det må jo være noe så han tar hintet og forstår at det gjerne ikke er så lurt å treffes/ringes mer. 

Anonymkode: c1a88...2aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å si at du ikke har lyst til å møtes? Om han lurer på hvorfor, kan du jo bare svare at du har en annen i kikkerten.

• Liker 1
Skrevet

"Jeg har ikke lyst til å møtes" 

problem solved.

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

"Jeg er ikke interessert i å møte deg."

Det kan du si. 

Endret av Catalina Culès
Skrevet

"Så hyggelig å høre fra deg igjen, men jeg må nok si at nå som jeg har fått det hele litt mer på avstand, så ser jeg ganske klart at vi nok ikke passer så godt sammen likevel."

• Liker 4
Skrevet

Alle forslagene over her er gode, og med mindre du vil ha en diskusjon der han prøver å skjønne og/eller overtale så er det så tydelig du er nødt til å være.

Skrevet

Bare si det rett ut 

"Jeg synes vi er veldig ulike, og føler det blir bortkastet tid både for meg og deg, tror det er bedre at vi går hver vår vei" 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...