AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Etter den siste oppgraderingen blir ikke lenger pc'en låst med passord etter en periodes inaktivitet. Hvordan kan jeg få denne innstillingen tilbake? Prøvde å google, men har ikke de alternativene folk forklarer at man må krysse av. Virker som et vanlig problem at folk har veldig ulike ting i kontrollpanelet sitt i windows 10, for dette skjer stadig når jeg googler diverse problemer. Ganske irriterende at man ikke kan stoppe oppdateringer på windows 10, for de fører sjelden noe godt med seg. Anonymkode: 7aa6d...130
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 På engelsk Windows 10 kan du søke fram riktig meny ved å skrive sign-in i søkefeltet, men jeg vet ikke hva det heter på norsk. Den samme menyen kan finnes under Settings/Accounts. Problemet med noen av resultatene Google kommer opp med er at de sier at det virker i W10 mens det egentlig bare er slik i W7 og/eller 8. Oppdateringene har med jevne mellomrom kritiske sikkerhetsfikser og bør nesten alltid installeres. Anonymkode: 41389...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå