Gå til innhold

Kun feber ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var vesla tilsynelatende helt fin. I natt våknet hun med feber. Og i Dag er feberen også tilstede. Hun er grinete men ingen andre synlige plager. Er ikke det rart?  Hun har hatt den femte barnesykdommen så den er det ikke. Spiser og drikker. 

Anonymkode: a181e...2d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor gammel hun er, men snuppa her (nå snart 11) hadde feber uten andre symptomer "hele tiden" i perioder om vinteren da hun var i bhg-alder... Tror ikke det er så uvanlig..

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I går var vesla tilsynelatende helt fin. I natt våknet hun med feber. Og i Dag er feberen også tilstede. Hun er grinete men ingen andre synlige plager. Er ikke det rart?  Hun har hatt den femte barnesykdommen så den er det ikke. Spiser og drikker. 

Kan være 3 dagers feber, også kalt den 4. Barnesykdommen. Da er det generelt deber i 3 dager før det kommer utslett på kroppen.

Anonymkode: 9e956...7ce

Skrevet

Hun er 17 mnd. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er 17 mnd. 

Og hvis hun går i bhg så er det første bhg-vinter?

Da var det kryss i taket her om snuppa var feberfri 14 dager i strekk. Bare en brøkdel av gangene var hun forkjølet osv i tillegg....

Men den første vinteren er som regel ALLTID verst altså, også blir det bedre!

Skrevet

Ts her 

korrekt. Første barnehagevinter. Startet for tre mnd siden. Kun feber men tar seg veldig til kroppen og sutrer :( 

Skrevet

Her har de titt og ofte feber. Etter fire-fem dager kontakter vi lege, finner sjelden noe galt. Bare feber liksom... Ble bedre for eldste da han ble fem år...

Anonymkode: 6acb7...255

Skrevet

Når jeg har feber har jeg ofte vondt i kroppen, feberverk liksom... Ikke så rart om ungene også har det og at det er derfor hun tar seg til kroppen! Dessuten er det jo en litt diffus, uggen følelse av å ikke være i form som ei på snart halvannet ikke har mulighet for å formidle ;)

Skrevet

Feber kan ofte komme før symptomer og sykdom dukker opp.

Her har jentene flere ganger fått feber først og mannen min og meg har bare ventet og sett det an hva som var i anmarsj.

Hun er også 17mnd, nærmer seg 2 år med stormskritt, så det kan være 2års-jekslene som har begynt å røre på seg. Enkelte unger er tidlig ute med tannfrembrudd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...